Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnoista " nestettä" , raskaana?

16.08.2007 |

Esikoista en ole imettänyt yli kolmeen kuukauteen. Parissa edellisessäkin kierrossa olen saanut kevyesti rintaa puristamalla esiin tipan vaaleaa nestettä. Ensimmäisen kerran kun tämän huomasin olin innoissani, nyt olen raskaana!

Menkat ovat kuitenkin aina alkaneet (tosin ovat olleet ihmeelliset, myöhässä, kivuliaammat ja pidemmät kuin normaalisti). Hyvin aikaista keskenmenoakin olen siis jo epäillyt.

Nyt kolmas yrityskierto menossa, ja ovistikuttelujen kanssa aika " tähdätty" kohdalleen. Nyt kp 27/27-28. Rinnoista tulee jälleen puristamalla tippa vaaleaa nestettä.

Liittyykö nesteen tulo raskauteen, vai saako rinnoista aina puristettua jotain? En ole ennen puristellut;-)

Onko vastaavasta kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viimesimmästä imetyksestä alkaa kohta olemaan pian 2vuotta aikaa ja silti saan puristettua pisaran sillon tällön molemmista rinnoista ;) Itse en enää luota tuohon tietoon vaikka luotin toisen lapsen alkuraskaudessa.

Vierailija
2/2 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan menkat alkoivat. En siis aina saa puristettua niitä tippoja, mutta se on mulla menkkojen tulemisen oire. Mut voihan olla että se se sulle on raskausoire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla