Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhrun takia ultrassa ja rv 8+ tulikin 7+3!!

14.08.2007 |

Eli mulla tätä punaruskeaa tuhrua ollu jo neljä päivää ja neuvolasta laittoivat sen takia ultraan ja lääkäriin. No, siellä totesivat kaiken olevan ok ja paras tieto mulle, että vauveli siellä vatsassa tosiaan köllötteli. Mutta, pitkän kierron takia tulikin samalla uudet viikot. Eli kun luulin olevani jo 8+5, niin nyt onkin vasta 7+3. Siis jos mittaukset pitivät paikkansa.

Onkos muille käynyt näin, nyt nimittäin la menossa maaliskuun sijaan huhtikuulle.

Neuvolaa odotellessa,

Pink

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kanssa suunnilleen noilla viikoilla ultrassa ja sen mukaan sikiö oli nuorempi, noin viikon, mitä menkkojen mukaan.

Np-ultrassa mittausten perusteella LA palautui takasin menkkojen mukaiseen laskettuun aikaan.

Noin varhaisilla viikoilla iän määrittäminen on aika epävarmaa, koska sikiö on pieni ja millin heitto mittauksessa voi heittää laskettua aikaa paljonkin.

Odottele rauhassa np-ultraa siellä tarkentuu sun laskettu aika varmemmaksi.

Susanna

Vierailija
2/3 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sekä huonoja että hyviä kokemuksia ns. viikkoja pienemmistä vauvoista.

Toisessa raskaudessani kävin ultrassa viikolla 8+, sikiö vastasi viikkoa pienempää. Parin viikon päästä sain keskenmenon, tässä tapauksessa siis sikiö ei lähtenyt kehittymään, vaikka ultrassa näkyikin vahva syke jne..

Kolmannessa (eli tässä) raskaudessa kävin ultrassa viikolla 8 +, sielläkin todettiin sikiön olevan lähes viikkoa pienempi. Ja np-ultran mukaan myös oli viikkoa pienempi, laskettua aikaa siis muutettiin. Nyt raskaus on jatkunut mukavasti viikolla 35 saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoisen kanssa 7+2 vaihtui 5+4:ksi alkuraskauden ultrassa! Np-ultrassa viikot pysyivät alkuraskauden ultrassa saaduissa, eli tosiaan mulla oli hyvin myöhäinen hedelmöityminen. No, väliäkös tuon, kun nyt tuo hedelmöitymisen tulos on jo yli 2 v! :)