Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme huonoja vanhempia, koska tulimme eilen 3-vuotiaan kanssa vasta 21.30 kotiin iltauinnilta

Vierailija
14.08.2007 |

ja veimme hänet aamulla tarhaan. Lapsen pitää ehdottomasti olla viimeistään 21.00 sängyssä, vaikka olisi tiedossa, ettei uni tule ennen kymmentä, koska päiväkodissa nukkuu päiväunet. Meidän pitäisi kuulemma herättää lapsemme aamulla aikaisemmin, ettei iltakukkumisia tulisi. Näin käly arvosteli tänään puhelimitse tänne työpaikalle perhe-elämäämme. Onko hän oikeassa? Nyt lapsemme herää itsekseen juuri sopivasti n. 7.30 ja ei ole pakottavaa tarvetta herättää sen aikaisemmin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kälylläsi lapsia? Sano, että huolehtii omistaan tai hankkii! Mua ärsyttää tuollaiset idiootit, jotka neuvovat ja latelevat sääntöjä, vaikkeivat itse tiedä MITÄÄN LAPSENKASVATUKSESTA!!!!! Kesä on kerran vuodessa. EIlen sattui teille olemaan kaunis ilma, joten nautitte siitä ja PISTE.

Vierailija
2/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän sen lapsenne tiedätte ap, jätä kälyn puheet omaan arvoonsa. Aina löytyy niitä jotka tietävät paremmin kun vanhemmat itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli!

Vierailija
4/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kälysi edes tietää, mihin aikaan lapsenne tuli eilen kotiin nukkumaan? (Ette kai te nyt kälylle sellaisia juttuja edes raportoi?)

Miten kälysi kehtaa olla noin tökerö ja suorasanainen (vaikka ajattelisikin noin, täytyy olla super epäkohtelias, että kehtaa sanoa sen ääneen. Itse en - onneksi - tunne yhtäkään ihmistä, joka kehtaisi tuolla tavalla ottaa asiakseen toisten kasvatusratkaisuiden kommentoinnin)

Mitä sanoit kälyllesi? (minä olisin varmaan erittäin tiukkaan sävyyn ilmoittanut, että oman lapseni nukkumaanmenoista tiedän ja vastaan minä ja vain minä, ja etten ole ollenkaan valmis kuuntelemaan moista epäsopivaa arvostelua)

Minusta tässä ei ole edes pointti se, onko sopivaa olla ulkona 3-vuotiaan kanssa tuohon aikaan (joidenkin mielestä on, joidenkin ei) vaan se, että kälysi on epäkohtelias juntti.

Vierailija
5/5 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis sen on miehen veljen vaimo. Se tietää kaiken ja on aina oikeassa, ja me muut aina väärässä. Joskus se on kumminkin niinkin fiksu, että se ei suoraan sano että " teidän tapa/maku/toimet on ihan perseestä" , vaan että " no ehkä te tykkäätte tuosta" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän