#Ainutlaatuiset sisarukset -VISA#
Tehtävänanto:
Annoin kaksosilleni, tytölle ja pojalle, ainutlaatuiset nimet. Nimet eivät ole vielä päivittyneet vrk:n sivuille, joten haemme 0/0 -tulosta nimihaussa. Minkä nimisiä lapseni ovat?
Vihjeeksi
Molemmat nimet ovat kirjaimen päässä yleisestä, samansukupuolisesta nimestä. Molemmista olin hyvin yllättynyt, kun ei löytynyt vrk:sta, eli ovat ihan nimeltä kuulostavia. Kummassakaan ei ole wierasberäisiä qirjaimia.
Vihjailen lisää, jahka saadaan käyntiin. :) Voittajalle Espanjan matka ja sylyskoivuhalkoja saunan lämmitykseen.
Kommentit (18)
HÖH! Mä laitoin vahingossa aikaisemmin yhdysnimet, kun piti laittaa " ja" !!! Pöljä mä. Tän siitä saa kun yrittää salaa duunissa hoitaa yksityisasioita :o)
tosin toi Kipro ei liene kirjaimen päässä mistään tunnetusta nimestä---
Ei vielä tosin täysosumia. :) En vielä anna lisävinkkiä, ettei luovuus rajoitu.
Nyt lopetan, muuten jään taas koukkuun =)
Toinen nimistä on ihan suomenkielinen sana. Toisen nimen näin unessa (tämä on hyvä vihje, nyt teidän täytyisi vain tietää, mitä unta näin) :D ja se tulee mieleen kuuluisan suomalaisen nimestä. (edelleen nuo aloituksessa antamani vihjeet pätevät myös)
Tosin Puhti ei taida muistuttaa mitään yleistä etunimeä, kuten ei tuo edellinen Vihmokaan, eikä vihmo ole edes suoranaisesti mitään tarkoittava sana...
Paitsi että Miedosta nyt enemmän tulee se kuuluisa suomalainen mieleen. :)
(En tosin tiedä, ehdinkö itse enää osallistumaan, mutta mielenkiintoinen visa silti...)
Toinen nimistä liittyy noihin nimeämiini palkintoihin..
Toisen nimen voi keksiä kirjainta muuttamalla erään ikimuistoisen suomalaisen miesnäyttelijän nimestä.
Cheyenne nappasi ekan palkinnon. :)
TAURO toi Espanjan matkan. Täältä makustelemaan:
http://tinyurl.com/yq99sd
Sitten vielä siskolle nimi. Joka on siis
1) rekisteröimätön
2) suomen kielen sana
3) kirjaimen päässä oikeasta tytön nimestä
4) liittyy palkintoihin
Ainakin olisi kirjaimen päässä Saanasta.
Onpa vaikea. Pitää miettiä.
Onnea Athy! Tästä lähtee palkinnoksi luvatut halot:
http://www.klapiteam.fi/UserFiles/Image/Kuvat/KUVA11.JPG
Sisarukset ovat siis Tauro ja Mahla. :)
Kiitos visanneille kekseliäisyydestä.
kaikille ahkerammille visailijoille joiden nenän edestä halot vein ;)! Kun en aiemmin ehtinyt visaan osallistuakaan.
Mutta, kiitos palkinnosta Varjokas =)
T. Athy kera halkonsa
Nuora olisi kivasti sopinut Turon sisarukselle, se muuten on meidän naapurin sukunimi.
tosi luova!
Luuna-Lumine
on eka veikkaukseni. Olinko ymmärtänyt oikein, oisko tää silleen niinku reaalivaihtoehto?
Nyt nakuttamaan vrk.ta tässä duunissa " ruokatunnin" merkeissä!