Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites varmistatte lapselle nimeä antaessanne, ettei nimestä tule justiinsa se, mikä on joka toisella vastaan tulevalla?

Vierailija
12.08.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun verran voi nähdä tutkimalla kuinka paljon kyseistä nimeä on edellisvuosina annettu.

Vierailija
2/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, itse tutkailin just noita luetteloita ja onnistuin valitsemaan kuitenkin yleistyvät nimet! ap

Ettei samalla luokalla ole montaa kaimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monellako muulla on sama nimi kuin omalla lapsella. En minä ainakaan tiedä edes joka toisen vastaantulijan nimeä. Se nyt ehkä on hankalaa jos lähipiirissä on paljon saman nimisiä, mutta minulle on aivan sama jos vaikka toisella puolen suomea asuu vaikka kuinka paljon saman nimisiä lapsia kun ei se missään tule esiin meidän elämässä. Olen valinnut lapsilleni sellaiset nimet joista minä tykkään ja ei voi mitään jos niistä muutkin tykkää. Aina tulee samoja nimiä vastaan. Laittakaa lapsellenne niin kamala nimi jota ei kukaan muu huoli niin saatte olla ainutlaatuisia :)

Vierailija
4/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos pitää jostain nimestä niin ei kuitenkaan voi antaa sitä jos kyseessä on yleinen nimi. Aivan outoa, eli muiden mielipiteet määräävät enemmän kuin sinun oma mielipiteesi lapsesi nimeä valittaessa.

Ja tiedoksi vielä, että nykyään yleiset nimet eivät todellakaan ole niin yleisiä kuin aiemmin, nykyään suosituimman nimen saa noin 1 % ikäluokasta ja yhdessä luokassa on noin 10 tyttöä ja 10 poikaa. Pitäisi siis keskimäärin perustaa 11 luokkaa, jotta tilastojen mukaan näistä 11 luokasta kahdessa olisi samannimiset lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi