Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mokasin ja toivon että pomo ei huomaa!

Vierailija
16.10.2008 |

teen pätkätyötä ja työsoparini oli kirjoitettu 3.11 asti

no minä sitten olin jotenkin kuvitellut että se oli 3.10 asti ja marssin pomon jutusille viikko ennen tätä 3.10 ja kysyin miksi hän on minulle työvuoroja laitanut kun ei kerran ole ollu puhetta jatkosta. no sanoin että olen viikon lomalla ja tulen sitten taas töihin ja pomo tähän asiaan sanoi että ok se sopii. tänään kävin uuden sopparin kirjoittamasa ajalle 9.10-3.11 tajusin vasta tänään että ei hitsi se edellinenkin soppari oli 3.11 asti!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomoshan se mokasi, jollei edes tiedä mihin asti sinun työsopimuksesi on?

Vierailija
2/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä niin kiukusena hälle valitin että miks työvuoroja on laitettu vaika soppari ei jatku ja minä pidän nyt viikon lomaa:) sit huomaankin etä ei hitto se soppari oliski ollu voimassa.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo pomo olisi huomannut virheen jo uutta sopimusta laatiessaan, tuskin enää nyt alkaa asiaa kaivelemaan.

Vierailija
4/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako pätkätyöläisen käydä kettuilemaan pomolleen, että kun mulle on noita töitäkin laitettu ja nyt lähden lomalle muuten.. Eikös se ole positiivinen juttu, että olisi ollut jatkoa tiedossa?? No joo, ymmärrän kyllä, jos olet ollut pitkään pätkäkierteessä, onhan se varmasti rasittavaa. tsemppiä jatkoon, toiv jatkuu hommat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi