Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi erotilanteissa äidin pitäisi aina saada lapset?

Vierailija
07.08.2007 |

Ja miksi isä on paha jos vie lapsensa ulkomaille? Yhtä pahahan on äiti joka estää lastensa tapaamasta isäänsä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako joku muu lapsensa hoidettavaksi ihmiselle jolla ei ole muuta kokemusta niistä kuin niiden tekeminen?

Vierailija
2/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä siinä erotetaan lapset toisesta vanhemmastaan väkisin, aikuisen ei ole pakko lähteä pois siitä maasta, jossa jo on asunut lastensa ja heidän äitinsä kanssa.

Mutta tuosta, että lapset äidille. Jos minä ja mieheni erotaan, ei ole kahta kysymystäkään siitä, etteivätkö lapset jäisi ehdottomasti miehelleni. Olemme siitä puhuneet ja molemmat ovat siitä yhtä mieltä. Lapsillani on aivan loistava isä ja minä olen surkea äiti häneen verrattuna. Lapsillani olisi paljon parempi olla vain isänsä kanssa, kuin vain minun kanssani, onneksi me olemme yhdessä eikä tarvitse tuollaisia miettiä :) Nyt lapsillamme on sekä äiti että isä jotka molemmat rakastavat heitä koko sydämestään. Olisi heillä toki eronkin jälkeen, mutta toinen vain olisi etävanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää, sen edestään löytää -tilanne. Ja turha aina syyttää ettei äidit anna miesten hoitaa lapsia. Yksikin ilta pyysin että mies hoitais lapsen iltatoimet. Lupasi hoitaa. Ja joka ikisen jutun sain käydä sanomassa. Anna iltapalaa. Antoi kourallisen viinirypäleitä ja painui takaisin töllön eteen. Sitten kun jatkoa ei kuulunut, piti mennä " potkimaan" että nyt pian pesulle ja nukkumaan, muuten ei jaksa nousta aamulla ylös. Vaikka mies hyvin tietää miten pitää toimia.

Vierailija
4/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kai niitä lapsia enemmän hoitaa.

Poikkeuksiakin silti löytyy eikä se aina mene niin. Tiedän että lapsia on jäänyt myös isille.

Vierailija
5/5 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käräjäoikeudet katsoo lasten paikasta riidellessä, (muiden asioiden ohella) että kuka niitä lapsia on eniten hoitanut, ja yleensä se on ollut äiti.