G: avo/avioerosi syy(t)?
Kommentit (9)
vaikuttivat koko perheen elämään erittäin negatiivisesti.
olin ilmainen piika, joka teki kotona kaiken (ei, näin ei ollut suhteen alussa ja kyllä, asiasta puhuttiin monta vuotta).
Mies vonkasi ja vonkasi seksiä, ei olis voinut vähempää kiinnostaa. Loppujenlopuksi sain paniikkikohtauksen kun lääppi ja lääppi.
Muutenkin olin itsestäänvelvyys, mies vaan ilmoitti menonsa ja itsestäänselvästihän minä olin kotona lasten kanssa ja hoidin kaikki juoksevat asiat, häntä ´kun ei huvittanut.
Tosin mieskin halusi erota.
Että näin, en siis eronnut ns oikeista syistä (väkivalta, pettäminen, alkoholismi) vaan olen tällainen nykyajan hetikaikkimulle-ihminen, joka ei osaa sitoutua, vaatii täydelisyyttä ja itsekkäästi vei lapsilta isän...
paljastuikin että säästäväisyys olikin itaruutta/saituutta. Omat rahat toki oli , mutta kun yhteisesti ostettiin jotain, tuli valitusta, miten käytän kaikkea liikaa, esim. vessapaperia kulutin kuulemma liikaa. Keksi kaikkea säästääkseen ja rahaa jemmatakseen, esim. ehdotti että hakee aamuhesarin mulle lehtiroskikesta ja mä maksan tilaushinnan hänelle. Autolla kuljettaessa piti bensan lisäksi maksaa autonkulumisesta per km. Ja lapsista puhuttaessa valitti miten tulee kalliiksi maksaa joku 18 vuotiaaksi asti, ja että yksi lapsi korkeintaan. Mentiin mun kaverille käymään, oltiin just syöty lähteissä, mutta söi siellä lisää kun tarjottiin - sai ilmaiseksi, sitten oli niin ähkyä ja kipeetä loppu illan. Minä olin hölmö, kun en tajunnut ahmia, oltaisiin säästetty mun iltapalaan menneet sapuskat aamiaiseksi. Huh, ihmeen kauan sitä jaksoin...
vielä virallisesti erottu, mutta aikalisällä mennään.
Syynä miehen taloudelliset petokset, valehteleminen ja se että pitää ns itsestään selvyytenä sitä että voi tehdä asiat kuten haluaa.
KOko kesä ollut aika vaikeaa, meillä ei ole enää minkäännäköistä luottamusta - tai siis mulla ei ole häntä kohtaan. Useimmiten on ruvennut vaan ärsyttämään kun ei osaa äijä mitään tehdä oikein. Ja huomaan ettei hänkään mun kanssa viihdy vaan on mieluummin kolmistaan lasten kanssa.
Siinä muutama syy, katsotaan mihin johtaa.
1. aviomiehen mielenterveysongelmat
2. mustasukkaisuus, pettäminen ja manipulointi (mies narsisti)
3. mustasukkaisuus, molemminpuolinen
Ekan kerran annoin anteeksi ja koetettiin jatkaa suhdetta, mutta luottamus puuttui. Riitoja alkoi olla koko ajan, mä olin mustasukkainen ja mies kettuuntui siihen, että sitä " kytättiin" . Sitten mies pettikin uudestaan. Kumpikaan ei tämän jälkeen enää tahtonut jatkaa yhdessä.
Ikävä kyllä minulla on muutakin tekemistä ja elämää kuin toteuttaa hänen seksifantasioitaan....