Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Mattilassa näkyy kyllä kaus se ettei tytsyllä ole

Vierailija
31.07.2007 |

muuta koulutusta kuin peruskoulu,huh.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen?

Vierailija
2/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne tienaa varmaan 3 kertaa yhtä paljon kuin sinä. Ja on vielä kauniskin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattila on vielä niin nuorikin, ihan normaali nuori nainen mielestäni. Hyvä laulamaan ja esiintymään. Ei kaikkien tarvitse olla akateemisia. Kyllä varmasti vuodet tuovat hänellekin sitä elämänviisautta, kuten myös kirjaviisaille. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
4/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä meidän kylän kirjastohoitajan, jolla akateeminen koulutus ja huippupätevyys työssään!!!!

Vierailija
5/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäähän ap. toki koulutettuna ihmisenä, että väitteet kuuluu perustella. Eli miten Annen koulutustaso siis näkyy hänestä kauas, ja miltä korkeammin koulutetun kuuluisi näyttää?

Vierailija
6/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisuus eipäs olekaan tae älykkyydestä, sorry. Älykkyys on aivan muuta kuin kirjanoppimista.

Vierailija
7/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja fiksujahan se on puhunut niissä muutamassa haastattelussa, mitä olen lukenut. Ja niin nuori vielä! Sehän kerkeää elämänsä aikana maisteriksi vaikka kolme kertaa, jos haluaa!

Vierailija
8/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmankuvasta.

Vierailija
9/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lähinnä se rajoittuneisuus Anne Mattilassa näkyy? Olen sille itse varmaan sokea, kun olen myös pohjalainen juntti ;)

Vierailija
10/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain aloilla pukeutuminen voi olla tärkeämpää, mutta minun tuntemani tutkijat kiinnittävät huomattavasti vähemmän huomiota pukeutumiseensa kuin monet matalammin koulutetut. Esim. väitöskirjaansa tekevä siskoni käyttää yhä joitain vaatteita joita on käyttänyt yläasteelta asti.

Vierailija
11/18 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteesta paha mennä sanoon, ku ei tunne tyyppiä.

Vierailija
12/18 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tappelette tällä palstalla siitä kuka on älykkäin.....

Vierailija
13/18 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilalla yksikertaisesti on huono maku, tavalla joka kertoo hirveän rajoittuneesta

maailmankuvasta.

Jos asuista ja tyylistä puhut, niin nuori likka ei ole vielä löytänyt tyyliään. Muistelkaa vaikka Laura Voutilaista uransa alkuaikoina, karmeita jakkupukuja ja mummotyyliä parikymppisellä. Tuo on ihan yleinen tapa stailata iskelmälaulajia, jos eivät osaaa panna vastaan. (Lauran nykytyyli onkin sitten aika ...hm... nuorekas, mutta onpahan anínakin omansa)

Vierailija
14/18 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastatteli Mattilaa ja olen samaa mieltä kun aloittaja. Istui kyyryssä hartiat aivan lysyssä jalkojaan heilutellen tuolilla ja vastaili mitä sattuu. Tyyliä ei ollut pätkääkään ja jutut todella lapsellisia.

Vierailija
15/18 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea diiva!!

Naurettavaa pelleilyä siltä!

Vierailija
16/18 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juu, vähän lapsellinen ja sellainen luonnonlapsi.

jos suosio tipahtaa, on siellä vissiin sukanvarressa vähän kuitenkin pahan päivänkin varalle.

mutta ap:n pointtia kommentoimatta sen enempää, sanon vaan, että ymmärrän mitä tarkoitat. se ei vaan ole sopivaa sanoa ääneen noin ;)

Vierailija
17/18 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvin sanottu! En ole koskaan ymmärtänyt Mattilan suosiota. Juntti ja lapsellinen!

Vierailija
18/18 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi junttius on ihan somaa, jos ei öykkäröi eikä kerro härskejä vitsejä kaljalasin takaa, eikä Anne sellainen ole varmastikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän