onko kellään pettänyt cerazetet tai muut pillerit
ihan tyhmäähän tämä nyt on kuvitella kaikenlaista.Meillä on jo 2 lasta ja suunnitteleilla ei ole kolmatta.Cerazetet on käytössä.ne on vienyt kuukautiset oikeastaan kokonaan pois ja tiputtelu on harvinaista nykyään.Nyt on viikonverran ollut tosi kovia mahakipuja välillä ja melkeen koko ajan pientä kipua alamahassa.Voi tietysti johtua siitä että ihan pientä veristä tiputtelua tuli taas viikko sitten ja sitten se loppui ja alkoi ihan tosi pieni ruskea vuoto.Mahakivut on välillä todella kovia ja koko ajan kuitenkin sattuu. Nyt vasta aloin epäilemään raskautta kun tajusin että tuntuu venymiskivuilta silloin kun sattuu vähemmän. Pahoinvointia ei ole. En viitsi turhaan testiä ostaa ja tietysti kuvittelen koko asian mutta miksei kivut lakkaa. Ei ole tälleen sattunut mahaa pillereitten aikana. Onko kellään pettäny pillerit ja miten raskaus huomattiin.mitä haittoja vauvalle voi olla jos raskauden alussa käyttää niitä.
Kommentit (8)
kauanko söit pillereitä raskaana?Syntyi siis silti terve lapsi?Olis kyllä ihanaa jos olis raskaana vaikka me ollaan kyllä päätetty että kolmatta ei tehä.Mutta kyllä yllätysvauvan pitäisin.Mietin että jos odotan vielä viikon ja tarkkailen että meneekö kivut ohi ja tällästä. Sitten vasta testaisin. En viitsi miestäkään turhan takia säikytellä.Jos tämä on pelkkää kuvittelua niin se menee viikossa kyllä ohi.
mutta kaverini teki positiivisen testin, vaikka söi Cerazetteja. :) Menkat jäi normaalisti pois, niin teki testin ihan vaan varmistaakseen ja ylläri+:han siellä seisoi. :D
Ei noista ole mitään haittaa alkiolle. Sehän on vaan keltarauhashormonia periaatteessa. Teepä testi.
Menkat olivat epäsäännölliset, kun vielä imetin esikoista samalla.
Lapsille tuli ikäeroa 1,6v. Ihan terve tuo lapsi on vaikka ne pari kk söinkin pillereitä.
Aikaa siitä n. 10v. ja käytössä oli silloin Femoden-nimiset pillerit.
Muistan aina, kuinka järkyttynyt olin, kun menkat jäi tulematta ja terveyskeskuksessa tehtiin testi, joka oli positiivinen. Olin todellakin syönyt pillereitä säännöllisesti ja aina muistanut ottaa ne ajallaan. Silti askaus alkoi. Lääkäri taisi mainita, että n. 2% pillereiden käyttäjistä tulee silti raskaaksi. Minulle laitettiin sen jälkeen ehkäisykapseli käsivarteen. Päädyin silloin aborttiin.
Täytyy tässä vielä viikko mietiskellä ja sitten ostaa se testi jos tää ei nyt lopu ja etenkin jos pahoinvointi alkaa.Cerazeteissahan on vuodot epäsäännölliset.Mietin että olikohan sinulla muitakin oireita mistä tajusit. Aika kauan kyllä söit raskaana noita.Ja et unohtanut tabletteja välistä.?Itse en ole unohtanut yhtään ja melkeen samaan aikaan illalla oon aina ne ottanut.
T:ap
housut tuntuu pahoilta jalassa
T:ap