G: Mikä sinua ärsyttää eniten lentokoneessa?
Minua ärsyttää se, että jotkut ääliöt eivät tajua pistää tavaroitaan EDESSÄ olevan istuimen alle, vaan tunkevat ne OMAN istuimensa alle ja siellä ne ovat usein omien tavaroitteni seassa!!! Eikö tätä sanota aivan selvästi joka lennolla. ARGHHH!!!
Kommentit (15)
Mutta yleensä ottaen ei ärsytä mikään, aina on kiva lähteä lomalle :)
mua nyppii KAUHEA LENTOKONESAFKA !!
Lentoyhtiöstä viis, mutta jos economyssä lentää, niin safka on HIRVEÄÄ.
viimeksi Seutulassa yksi mamma sanoi minulle että " tämä ei ole mikään jono, että viimeksi tulleet menkää tonne jonon päähän" minä sanoin että " mikä jono tuo on tuolla vieressä?" siinä oli kolmaskin jono siis.
No mamma sanoi että " se on lasten kanssa matkustaville" no minä sanoin että " ei nuo kyllä minusta lapsilta näytä" siinä jonossa oli isoja raavaita miehiä. :) Sitten menin itse siihen samaan jonoon kun se oli lyhyin ja pääsin koneeseen ennen tätä marisijaa jonka ukko sitten määränpää kentällä katteli mua pitkään.
Mikään paikka maailmassa ei ole yhtä tylsä kuin lentokenttä. Ja turvatarkastukset on nöyryyttäviä
Vaikka työn puolesta joutuu jatkuvasti lenteleen. Oikea asenne, ja kaikki sujuu sutjakasti.
Toki kaiken saa ärsyttämään itseään jos niin haluaa - sellaisiakin ihmisiä kuulemma on.
lisäks jos satut ikkunapaikalle ja käytäväpaikalla oleva nukkuu eikä kehtais herättää sitä et pääsis sinne veskijonoon..
Silloin minulle jää todella pieni tila. Kaiken lisäksi jotkut tekee tätä jopa ruokailun aikana ja oikein lentoemäntäkin on joutunut puuttumaan asiaan.
Ja tuo penkkien äärimmilleen kallistelu ärsyttää kaikissa liikennevälineissä!
Se kanssa kyllä ärsyttää, jos takana/edessä istuu joku lapsiperhe, ja se lapsi koko ajan rummuttaa siihen selkänojaan, tai kurkkii sieltä edestä meidän paikalla, ja siis jää siihen tuijottamaan puoleksi tuntia. Ja vanhemmat ei tee mitään :/.
Istut käytäväpaikalla ja ne kaksi muuta ramppaavat koko ajan hakemassa ylhäältä laukuistaan jotain, vessassa...
Penkkien kallistelijat ja rääkyvät kakarat.
Eniten lentokoneessa minua ärsyttää ehkä pyrstö tai vasen siipi.
koita siinä sitten hengittää tai edes istua mukavasti :(