häälahjaks toivottu imuria. Suositelkaa merkkiä/ostopaikkaa!
Kommentit (13)
ei tartte metsästää pölypuseja kissojen ja koirien kanssa, kun juuri sen merkkisten valmistus kuitenkin loppuu vuoden päästä...
En muista, minkä hintaista Stockka myy, 300 vai 400 euroa.
Dyson on helppo käyttää ja tehokas, säiliön thjennys helppoa ja osat saa kasaan ilman ohjekirjoja. :)
Meillä HOover jossa Hepa suodatin ja maksoin tarjouksessa satasen.
Kannattaa pyytää joku kimppaan että saatte laadukkaamman imurin, käykää kodinkonemyymälässä jututtamassa myyjiä
Hinta saattaa olla kuitenkin n. 160 euroa.
Miele on hyvä, meillä S370 ja tyytyväisiä on oltu. Ei ole ollut ongelmia löytää pölypusseja ja suodattimia. En tarkkaan muista mitä maksoi, oisko ollu tarjouksessa 150 euron tietämissä.
ellet löydä huipputarjousta.
Eikö kimppalahja onnistuisi?
Miele on hyvä merkki, mutta kallis. Ota huomioon ainakin seuraavia ominaisuuksia: imuteho (tämä tärkein meielestäni), hepa-suodatin, äänenvoimakkuus, muut ominaisuudet ja lisätarvikkeet, näppäryys
Olen katsellut myös imureita ja kaikki mitä olen vakavasti harkinnut, maksavat yli satasen.
Vierailija:
Meillä HOover jossa Hepa suodatin ja maksoin tarjouksessa satasen.Kannattaa pyytää joku kimppaan että saatte laadukkaamman imurin, käykää kodinkonemyymälässä jututtamassa myyjiä
tarjouksessa oli 99e. hyvä on ollut!
namme.. siks siis ajettelin, että helpompi olis itse ostaa ja mielellään kuitenkin jonkun hyvän ostan, mutta 100 se on saatava.. t.ap
pidin itse vanhan. ikinä en enää imurin hinnassa pihistele, mä en tajua mitä varten tehdään imureita joissa ei ole imutehoa :(
Meillä Mielen imuri täytti juuri 19v, on ostettu kuukausi ennen esikoisen syntymää, siitä muistan. Nyt kuitenkin oli pölypussit loppu ja aukaisin sen ja teippasin. Teippaus oli auennut ja mies imuroi tuhkaa takasta nyt leijuu tuhkaa joka paikkaan kun aloittaa imuroinnin eli uusi on ostettava. Muuten ihan hyvä vekotin. Kiinnostaisi se pölypussittomuus.
Ei tarvita pölypusseja ja imuteho säily aina vaan, kiitos sykloneiden. Käypä niiden sivuilla ja lue lisää. Esim. Stockalta löytyy ja net Anttilassakin on ollut.
T. Tyytyväinen imuroija Dysonilla.