:O
nyt tää on täällä ihan pyörällä päästä.....
tein siis tossa jokunen päivä sitten plussan..
eilen alko rusertava vuoto, jota ei siis tullut kun ihan pikkaisen pyyhkiessä.. tämän päivää jatkunut sama, joten soitin neuvolaan ja kysyin että mitä tarkottaa..
siellä sitä mieltä että ihan normaalia raskauden alussa mutta kuitenkin jäi pikkasen vaivaamaan ja menin töistä päästyäni ostamaan apteekista apteekin oman raskaustestin ja kuinka ollakkaan, TYYLIPUHDAS NEGA???
siis nyt en käsitä, en alkuunsakkaan...
samoja kokemuksia kellään?
Kommentit (8)
Eli plussan sain sunnuntaina ja vuoto alkoi olikohan keskiviikkona, jolloin testi näytti jo negaa. Kyseessä oli siis kemiallinen raskaus, mitkä ovat varsin yleisiä..
sitä olen miettinyt minäkin..
mutta kun ei vaan tule normaalia vuotoa.. sitä samaa tuhruttelua jatkuu.. ei mulla koskaan tällästä oo ollu.
ja käsittääkseni jos menee kesken niin silloin se vuotaa kunnolla ja on menkkamaisia kipuja.. tai niin sano neuvolan tätsy..
en tiiä.. paskamoinen tilanne.. kai se pitää mennä maanantaina terveyskeskukseen käväseen...
ei! Tosi kurjia uutisia...En osaa kyllä sanoa mitä se vois olla mutta toivotan kovasti jaksuja sinne!!!!
Kurja tilanne, kun ei tiedä missä mennään.
Koskas sulla olis pitäny menkat alkaa, eli mitkä kp:t on menossa nyt?
Millä testillä testasit aiemmin?
Minä sinuna varmaan vielä testaisin jollain muulla testillä varoksi, että mitä se näyttää. Osta joku herkkä testi (älä predictoria).
Jos ei vuoto ala tai tilanne muuten selviä, niin sitten kai terveyskeskukseen.
Tsemppiä ja toivottavasti tilanne vielä kääntyisi parhain päin.
Kaikis paras ois jos testaisit samanmerkkisellä testillä ku sen ekanki testin, jos viiva on sillon heikompi niin todennäköisesti on varhainen keskenmeno. :(
Itse olen kokenut sellaisen kerran, siis kemiallisen raskauden lähinnä, ja sillon vuoto oli vain ruskeaa, verta tuli vain vessassakäydessä niukasti. Vuoto kesti 8 päivää.
Voimia...
mä meinasin tuossa ens viikolla nyt vielä testailla koska kuitenkin selviä oireita vielä on (vai joko mä alan kuvitteleen..)
tälläkin hetkellä ihan kauhee olo, oksettaa ja masu selkeesti pikkuisen turvoksissa.. ja tuntuu että nuo nännitkin taas tummemat..
on kyllä aivan ihmeellinen juttu...
sitä vielä piti sanomani että kp on kuitenkin jo 45/32..
ja rinnat selkeesti turvoksissa..
Tuli vain mieleen tuo ekaksi.