Näköjään unienkin näkeminen vaarallista :/
heräsin aamuyöllä 04 aikaan siihen että pamahdin lattialle ja päähän sattui ihan hemmetisti. Mies heräsi tottakai kun vaikersin ääneen enkä päässyt ylös omin avuin, ihmettelin miten päähän sattuu niin julmetusti. Laitoin käden tuohon korvan taaksen kalloon ja se tuli verisenä sieltä, lattialle tiputteli verta.
Olo oli melko sekava, huonokin kun oksetti ja veren tulo ei laantunut.
Ei muuta kuin sairaalan päivystykseen.
Ei onneksi tikkejä mutta 2cm melko syvä ventti jota nyt seurataan haavaliiman avulla.
Aivotärähdys myöskin.
Ja jalassa polven vieressä aikamoinen ruhje kun on ihan turvonnut ja sinisenmusta.
Unessa nostin jalkaani mennäkseni käärmeitä täynnä olevan ojan yli, käärmeet ojentelivat sihisevinä kaulojaan minua kohti.
Niin joo ja tuo pää pamahti puisen yöpöydän terävään kulmaan, en kyllä tajua minkä voltin olen tehnyt että polveni olen johonkin iskenyt ja pään noin:/
Kommentit (2)
olen 168cm pitkä ja seisoessani sängyn vierellä se on kutakuinkin minua polviin saakka, itse asiassa kävin ihan tarkistamassa ja hieman yli polvien on korkeus. Tässä siis nähdään ettei tarvitse korkealta pamahtaa kun voi jo sattua pahastikin.
ap
ja aristaa tuota jalkaakin ja vikan tunnin ajan vihlonut olkapään viereen, tais jysähtää kunnolla sekin puulattiaan.
ap