Onko rfsu-halppistesteissä viivanpaikkaa?
Eli viimekuukautiset olivat niukat ja niiden jälkeen tein testin, joka nega. nyt viime testistä reilu viikko ja näytössä näkyy viivanpaikka jota en aikasemmassa testissä nähny?!
Kommentit (13)
Nyt se paikka on minust tullu paremmin esille.. en tiiä.. kait se on lähtävä apteekist hakee ihan kunnon testi :/ Raskauskaan ei ees oo kovin mahollinen kun syön pillereitä, mut pientä oireilua on vaan ollut nii aattelin varmistaa etten oo raskaana kun noita pillereitä popsin..
Mulle ainakin on useampi testi antanut " selvänviivan" , mutta silti vuoto on alkanut. Itselleni ne viivat on ilmestyneet sen 5minuutin jälkeen, minkä jälkeen tulos pitäisi olla tarkistettavissa, n.15minuutin kuluttua ja kuivuessaan viiva todellakin tummuu ja lisäksi ainakin minun silmiini näyttää punaiselta (no, ehkä miten vain sen näkisin punaisena..).
Kaveri on plussannut tuolla testillä ja viiva ilmestyi heti + oli selkeästi punainen, näin tosin vain kuvasta.
Mutta toivotaan, että sinulle se merkkaisi parempaa, Uusi testi muutaman päivän päästä, taikka vaikka heti. ;)
Naanuli
Eiköhän tuossa testissä oo pelkkä viivanpaikka.. en tiiä viittinkö enää ees testata, ku raskausmahallisuudetkin nii pienet.. mutta parempi niin tällä kertaa, kun esikko vielä nii pieni :)
Iloista loppukesää kaikille! :)
mulla neuvolan täti sanoi että ihan luotettava testi on ja ett jos siihen toinen viiva ilmestyy niin kyllä se silloin positiivinen on.. voihan se olla että on alkavan raskauden näyttänyt noissa tapauksissa missä on sitten kuitenkin tullut aikainen keskenmeno. mulla ainaki se viiva vaaleampana tuli ku testi viiva mutta kun sitäkin kysyin sieltä neuvolasta niin sanoi että varmaan siks haaleempi kun sitä hcg:tä ei viel paljon ole mutta on kuitenkin sen verran että plussaa näyttää :) ja mitään suttuja tai tuhruja ei siihen tullut sen 5 min sisään vaan söötti hentoinen viiva..
Mulla tossa talvella näkyi viivanpaikka, mutta verikoe sen paljasti etten tosiaan raskaana ollut. Oli kyllä viimenen kerta ku noita testejä ostin...Eli tosiaan viivanpaikka oli jopa vähän pinkihtävä, ja näky ihan oikeena aikanakin, mutta eipä sit ollutkaan muuta kun viivanpaikka. Kannattaa testata vaikka Aconilla tai apteekin omalla, niissä plussa on plussa ja nega on nega. Minä kyllä tyhmänä testasin ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa, ni sain mukavan pinon negatuloksia ennen nykyistä plussaa... Nyt kyllä koko rahanmeno nolottaa, kun sitä ois vaan jaksanu odottaa, mutta kaikki varmaan tälläkin palstalla myöntää, että helpommin sanottu kun tehty...;)
Plussatuulia puhallellen, Valentine
Kävin aamulla hakemassa apteekista uuden testin ja puhdasta negaa näytti..
Eikö rfsu.n voi luottaa sit?
Apteekin oma aika tyyris, kun oon muutaman jo tuhonnu.
Miten katsotte raskaustestin? Laitatte siihen tasaselle ja siitä katsotte mitä se näyttää? Näin minä olen tehnyt
Mulla ainakin tasasellakin näkyi siinä ihan selkeä viivanpaikka.. ?! muissa teisteissä en oo ikiin nähny aikasemmin sellasta vaik oisin tiirannu miten.. :D apteekin halvimmilla testeillä oon tehny selkeän haamun samana päivänä kun kuukautisten oisi pitäny alkaa ja päivä pissista :) Oli kyl eka ja vika kerta kun ostan kyseistä testiä..!! :/
eri merkkinen :)
mua jäi niin vaivaamaan oonko edes raskaana, vai joku muu myöhästyttää menkkojen alkua. Kun meidän seksikään ei osunut kaikista otollisimmalle ajan jaksolle
Ekassa testissä, jonka tein, kun menkat oli 4-5 päivää myöhässä näkyi selkeä viivan paikka (mutta ei siis sen kummempaa viivaa). Viikon päästä siitä uusintatesti näyttikin sitten plussan (ei tosin yhtä vahvana kuin " kontrolliviiva" ).