APUJA!!??Negaa, negaa, mutta....
Elikkä olen tehnyt kaks negaa testiä:(
Menkkojen olis pitänyt alkaa tänään(ovat säännölliset)
Alkuviikosta tuli ruskehtavaa pientä hyytymää, joka loppu seuraavana aamuna..
Menkkamaisia vaivoja ei ole ollut..
Tänään huomasin, että pari kertaa pientä viiltoa alapäässä..
Mikä mua sit niinku vaivaa:(((
Kommentit (9)
Aika samoissa mennään mulla ois pitäny menkat alkaa pe 20.7.07 mut eipä ole alkanu vieläkään. Pitäis tehdä varmaan uus testi joka varmaan negaa näyttää! Ehkä perjantaina ku tänään ei ehdi hakea pitää alkaa siivota kun tulee huomenna vieraita! Onko sulla ollut oireita? Mulla ei ja epäilenkin että menkat alkaa ens viikon alussa. Oireet joita luulin raskausoireiksi olikin ehkä ovisoireita. Tuskin tulen raskaaksi kun yk1 menossa vasta. Kaks ekaa tärpänny kyllä nopeesti. Toivotaan parasta molemmille!!!!!!
Hei vain! Mullakin näytti negatiivista vielä kun menkat oli 4 päivää myöhässä ja tei sitten n. 1,5 viikon päästä uuden ja positiivista näytti! Kumminkin sisimmissäni tiesin, että olen raskaana.. jokin kumma vaisto! Ja kun mullakin oli ollut siihen asti aivan säännölliset menkat eli jo siitä arvasin et nyt kaikki ei ole ok. ^^ Toivottavasti vauva olisi odotettu jos testi vaikka näyttäisi positiivista! :) Itse olin ihan riemuissani vaikka ei ollut edes mitään aikomusta vielä tehdä lapsia!
Terv. Saapas, 23+0
äiti0305:
Aika samoissa mennään mulla ois pitäny menkat alkaa pe 20.7.07 mut eipä ole alkanu vieläkään. Pitäis tehdä varmaan uus testi joka varmaan negaa näyttää! Ehkä perjantaina ku tänään ei ehdi hakea pitää alkaa siivota kun tulee huomenna vieraita! Onko sulla ollut oireita? Mulla ei ja epäilenkin että menkat alkaa ens viikon alussa. Oireet joita luulin raskausoireiksi olikin ehkä ovisoireita. Tuskin tulen raskaaksi kun yk1 menossa vasta. Kaks ekaa tärpänny kyllä nopeesti. Toivotaan parasta molemmille!!!!!!
tikutuksen ja näytti haamua....
Mitäs se tarkottaa?
Ohjeis luki, että näyttäs raskaudenkin.
Mitä sulle nyt kuuluu haisuliininen? Mulla ei ole menkat alkanu ja huomenna teen testin! Ukkokin antoi luvan tehdä testin! Tiedän kyllä että negaa näyttää mut teen nyt kuitenkin!
äiti0305:
Mitä sulle nyt kuuluu haisuliininen? Mulla ei ole menkat alkanu ja huomenna teen testin! Ukkokin antoi luvan tehdä testin! Tiedän kyllä että negaa näyttää mut teen nyt kuitenkin!
mulla on säännölliset menkat kanssa ja tänä aamuna sain kun sainkin sen positiivisen tuloksen raskaustestiin =)
menkat siis oli yli viikon myöhässä ennen kun näkyi =)
:(
Alkaa hajota jo;(