Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimimerkki Jaja78! Tai muut (imettävät) harmaan haamun testanneet.

19.07.2007 |

Löysin haulla viestisi ties kuinka pitkän ajan takaa jossa sinulla oli täsmälleen sama tilanne kuin minulla eli kuopuksen synnytyksen jälkeen ei menkat alkaneet ja olen tehnyt samat testit eli RFSU ja Acon 10 ja molemmat näyttää harmaata viivaa.

Miten sinulle kävi?? Tai löytyykö muita joilla on samanlainen kokemus?

Oma kuopus on 9 kuukautta vanha ja tosiaan molemmat testit näyttävät harmaata viivaa mutta ei punasta ja olen ihan sekaisin että olenko vai enkö, sotkeeko imetys tai alkava menkkakierto tai jotain muuta......

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään labratulokset ja harmi vain, en ole raskaana....ja mikä sattuma, tänään taitaakin alkaa menkat kun tulee hiukan veristä vuotoa!

Vierailija
2/5 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kyllä menkkoja näy mutta olen tehnyt pari negatiivista testiä enkä ollenkaan usko olevani raskaana. Luulen, että minulla oli " menkat" joita ei tullut ohuen kohdun limakalvon vuoksi, ei siis ollut vuotoa mitä tulla. Voin vain arvella että voisiko imetyksen yhteydessä lähteä liikkeelle jotain hormonia, joka aiheuttaisi noita harmaita viivoja?

Mistylle hyvää loppukesää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että mulla oli yhdet menkat ja nyt ovat 3 viikkoa myöhässä. Neuvolassa kävin eilen ja siellä olivat melko varmoja, että olen raskaana, mutta itse kyllä epäilen sitä erittäin paljon. Aikaisemmissa raskauksissa kun on testit näyttäneet heti selkeää plussaa.Maanantaina menen labrakokeisiin joten osaan sitten sanoa mikä on tilanne!! Olen testannut noita " harmaita" viivoja itse nyt 4 ja suuri tunne kyllä on itsellä, että en ole raskaana...katsotaan nyt maanantaina, mitä labrakokeet sanovat!

Vierailija
4/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva kuulla mitä labratulokset sanoivat ja todella outoa että on ainakin kolme joilla sama tilanne!

Minulla on ihan riittävästi raskausoireita jotka kävisi myös menkkaoireiksi, alavatsan kipuja, turvotusta, lämmönnousua, runsaasti valkovuotoa, väsymystä. Menkkoja olen odottanut mutta vuotoa ei vaan ole tullut lainkaan vaikka jo viikon ajan on tuntunut että jotain vuotaa ja monta kertaa päivässä olen juossut vessassa tarkastamassa.

Vierailija
5/5 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja malttamattomana varmaan ostan viikonloppuna apteekista TAAS uuden testin joten katsotaan ja testaillaan = ) !! Minulla myös koko viime ja edellisen viikon oli tunne, että menkat alkaa, alavatsaa jomotti ja tuntuu että lurahtaa...mutta olikin sitten valkovuotoa ja väsymys oli myös aivan mieletöntä. Mutta nyt ei enää mitään tuntemuksia...ihan normaalia eloa...huoh....on tämä naisen elämä joskus vaikeaa ; ) !!!