Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin alkoi pahoinvointi?

18.07.2007 |

Tähän päivään saakka ei ollenkaan aamupahoinvointia. Iltaisin välillä etoo hiukan jos en muista syödä riittävän usein. Siinä kaikki... Olen elämäni kunnossa..

Kaksosraskaus 12+6

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äkkiseltään löytänyt mistään mitään tilastoa, joten pieni galluppi:

Monennellako raskausviikolla teillä alkoi pahoinvointi?

Neuvolasta kertoivat ettei se välttämättä ala ollenkaan, mutta täällä minä 8. viikolla sitä edelleen lievällä kauhulla odottelen...

Vierailija
2/17 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tännekään, joten ollaan siitä ihan sairaan iloisia!! toisenlaistakin kokemusta nimittäin on!!!

t.miikuli 10+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kuvotus 4+jotain, yökkiminen seuraavalla viikolla. Olette tainneet molemmat välttyä oksuilulta!

Onnellista odotusta!

Vierailija
4/17 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa rv 11+1 eikä päivääkään ole ollut pahaa oloa. Ehkä tosi tosi lievää pari pv ennen testiä, mutta koko ajan on ollut sen suhteen hyvä olo. Ainoat oireet on olleet rintojen arkuus, väsymys ja koko ajan on kuuma. Ja kaksi kaveria on tuloillaan!

Vierailija
5/17 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi oksentaminen rv 7+jotain ja edelleen jatkuu, tänään tulee täyteen 15 viikkoa... Että silleen. Ei oo mitenkään kauheen kivaa. Töissä pitäisi jaksaa olla ja kaikki vaan oksettaa ja ällöttää. Etominen mulla alkoi jo melkein heti plussattuani, mutta en heti alkanu halaileen pönttöä kuitenkaan. Ja päivästä riippuen, joskus oksentaminen jää pelkästään aamuun, joskus pitkin päivää ja esim. eilenkin aamusta iltaa klo 21 asti, kunnes päätin painaa pään kiltisti tyynyyn...

Vierailija
6/17 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokassa muistaakseni vähän aikaisemmin.

T: Leenis ja pojat pian 4v (iui) ja 4kk (pas)

Vierailija
7/17 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla rv 8+4. en ole oksentanu kertaakaan, mut on melkein päivittäin sellanen etova olo. varsinkin sillon, kun on nälkä, eikä saa heti ruokaa (verensokeri laskee).

mulla on kans rintojen arkuutta ja ne on kasvanu sen verran, et pitäis mennä ostamaan uusia rintsikoita...

sit alavatsaa pistelee aina sillontällön, välällä vähän kovemmin. sit mua itkettää jatkuvasti (kuulema). oon kyl muutenkin herkkä, mut nyt oon kyl huomattavasti herkempi.

testinkin tein, kun mua vaan itketti kaikki. sit aloin laskea, et menkat ois myöhässä ja tein testin. plussaahan se näytti =)

Vierailija
8/17 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimausta oli oikein vahvasti jo heti alkuun, pahoinvointi eli paha olo, öllötys tuli siinä jossain rv5+ kuvioon mutta ekan kerran oksensin vasta rv7+1. Nyt sellaista vielä siedettävää pahoinvointia, tosin oksennus lentää lähes päivittäin, toisinaan monta kertaa päivässä. Mutta tosiaan kyllä tämän kestää, jos ei kovasti pahene! Nyt syön inkivääritabuja siinä toivossa, että pärjäisin sitten töissä paremmin... :) Saa nähdä auttaako (tuskin kun nekin tulee ylös! ;) )

Vierailija
9/17 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli vauvaa odottaessa pahoinvointi 24h rv 6-8, keskenmeno rv 8

tässä raskaudessa ei vielä pahoinvointia, vähän etovaa oloa oli eilen :) rv siis vasta 5

Vierailija
10/17 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ollu pahoinvointia koko raskauden aikana! Tosin kahvin jätin vähän vähemmälle ja loppu raskaudesta äitiyslomalle jäätyäni kokonaan pois. Siihen asti piti lipittää, että pysyy hereillä töissä :D

Unelm@ kera neidin 3,5 kk

Vierailija
11/17 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi jo vkolla 4, ennenkuin ehdin edes testata. Oksentanut en ole, mutta kuvottaa jatkuvasti. Pahimmillaan kuvotus taisi olla vkolla 6-7. Nyt mennään 10.viikolla eikä ole vieläkään poistunut.

Vierailija
12/17 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt etova olo alkoi jo ennen kuin "kiertopäivät" tuli edes täyteen.. testin tein ja plussaahan se näytti =) Et näköjään voi pahoinvointi alkaa jo heti alkuunkin!! En oksenna (viel) mut hyvillä mielin yökkäilen!

Vierailija
13/17 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta ei juuri pahoinvointia ollutkaan. Nyt odotan kolmosia, ja raskauspahoinvointi iski tarkalleen rv 5+4.

Olo helpottui sitten rv 16:n tienoolla.

Minulla on monia ystäviä, jotka ei teidä raskauspahoinvoinnista mitään...

Toivotavasti sinäkin säästyt siltä!

Onnellista raskausaikaa!

Terv Nallukka ja piiperöt rv 28+0

Vierailija
14/17 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö mitä inkivääritabletteja? Onko ne niitä multivita vai multitabs raskaus inkivääriejä vai mitähän ne oli. Niistähän oli jossain juttua et ei välttämättä kannattais syödä. Sori jos huolestutan mut jos on niitä niin ajattelin et jos et ole lukenut niistä juttuja, en nyt muista mitä niistä sanottiin.

Vierailija
15/17 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkoi pahoinvointia olla noin viikolla 27 :D. Luulin jo aamupahoinvoinnin siirtyneen tänne loppuvaiheeseen mutta liekö tuo nyt sitten ollut enemmän syömisestä tai niskajumista aiheutuvaa?? Silti jännä että helpon alun jälkeen nyt loppuvaiheessa on tullut lievää kuvotusta silloin tällöin... tietysi laskenut hb voi varmasti vaikuttaa asiaan... ??

Nyt siis rv 29+5

Vierailija
16/17 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 5 ja jatkuu edelleen oksentelu, ja ylihuomen vaihtuu 15 viikko. hain jo viime viikol lääkäriltä oksennuksen esto lääkkeitä kun alko tosissaa kyrsii tää olo.

Vierailija
17/17 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahes kokoaikainen lieva pahoinvointi alkoi jo ennen plussausta. Aaltoilee, mutta esim autoillessa pahenee. Ei kuitenkaan oksennukseen asti, vaikka pari kertaa kaynyt mielessa.

Tanaan eka aamu ilman pahoinvointia, joten olen huolissani.

rv8+2?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä