Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä odottavalle äidille lahjaksi?

18.07.2007 |

Hei,

Mitähän voisi viedä lahjaksi viimeisillään olevalle äidille? Hurjasti on lasten vaatteita menossa uudelle vauvalle, mutta ajattelin, että ehkäpä äitikin tarvii hiukan mielenvirkistystä. Olisiko kellään neuvoa mitä odottava äiti tarvitsisi tai mikä voisi ilahduttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin raskana, minusta olisi kivaa saada joku muistutus ihanasta odotusajasta. Nykyän on myynnissä erilaiset käsintehdyt pehmolelut. Siis se voisi olla esimerkiksi raskana Tilda pupu kuin tämä:

http://soffia.fi/news/tuleva_aiti/2014-04-30-20

Vierailija
2/8 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lahjakortin jalkahoitoon synnytyksen jälkeen ja oli ainakin minulle mieluisa lahja.

Jalat kärsii aikalailla raskaus aikana.

Joku vastaava on varmasti myös kiva.

Tsirppana rv 28+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ostaa halvemman lahjan kuin lahjakortin jalkahoitoon, niin jokin jalkakylpy-jutska ois kiva. Tai jokin hierontaöljy tms.

Vierailija
4/8 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen saadessani oli ihana yllätys, kun minua muistettiin vauvan lisäksi! Sain jonkun muoti- / sisustuslehden, karkkia (intohimoni!) ja jalkojen kuorintavoiteen!

Lämmitti tosi kovasti mieltäni ja olenkin nykyään vauvojen syntyessä mieluummin muistanut äitiä kuin vauvaa! Esimerkiksi apteekista voi ostella sekä vauvalle että äidille kivoja juttuja (käsidesistä olen tykännyt, kun vedellä joutuu lutraamaan koko ajan, ei sitten kädet niin kuiva).

Nyt lapset hyökkäilee niin kimppuun, että pakko lopettaa!

Vierailija
5/8 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta kuulosti ne jalkojen hemmottelutuotteet ja se käsien desinfiointiaine. Varmaan löytyy sille käyttöä. Täytyypäs käydä kurkkaamassa apteekin tarjontaa. Kiitos.

Vierailija
6/8 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt toisen lapsen synnyttyä kaikki toi vauvalle vaatteita ja yllättäin toukovauvalle lyhythihaisen bodyn tai t-paidan. niitä sitten ainakin riittää =) Mutta yksi kaveri toi ison paketin vaippoja! oli oikeesti kiva saada niinkin arkista kuin vaippoja ja niillehän ainakin on käyttöä. Ja äidille toi itse leipomia pullia. =)

Vierailija
7/8 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää todeta, että jalkahoito tai muu " aineeton" hemmottelu olisi kyllä aivan ihana lahja. Vyöhyketerapia kuulemma auttaa joitain äitejä toipumaan synnytyksestä nopeammin. Ja shiatru taas on hoidoista henkilökohtainen suosikkini ihan sen takia, että se tuntuu niin ihanalta. Kyllä kelpaisi sellaisen koettelemuksen jälkeen kuin synnytys varmaan on :)

Kertakäyttökamasta, kuten vaippapaketista tai kertakäyttöisistä liivinsuojuksista, taas meikä saisi lähinnä kylmiä väreitä.

8/8 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ystävälleni lahjaksi tällaisen erilaisemman neuvolakorttikotelon johon saa myös kelakortin <3

https://www.pikkusydan.fi/fi/tuote/11400157