Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä yksi huono äiti: lapsi 2v menee elokuussa päiväkotiin vaikka itse olen kotona!

Vierailija
17.07.2007 |

Yritän hakea töitä ja helpompi aloittaa työt joskus kun lapsella on jo hoitopaikka.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kannalta hyvä viedä hoitoon vasta sitte kun äidillä on jo työpaikka? Kotona on alle 3v lapsen paikka.

Vierailija
2/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennen kuopuksen ekaa synttäripäivää koen avioeron, äitini kuoleman ja sairastun masennukseen.

Siksi.

Vierailija:

Joo miksi sitten olette hankkineet lapsia jos ette jaksa niiden kanssa? Eikö olisi

lapsen kannalta hyvä viedä hoitoon vasta sitte kun äidillä on jo työpaikka? Kotona on alle 3v lapsen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 1,5v äiti vei lapsensa hoitoon kun oli puhki vauvan yövalvomisista, se tuomittiin täysin.

Vierailija
4/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie lapsen hoitoon. Parempi olisi tietysti, ettei lapsesta huolehtisi kukaan?

Vierailija
5/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun onnesi ap

Vierailija
6/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty keksimään, miten hänen asiansa olisivat PITKÄLLÄ tähtäimellä paremmin tilanteessa, jossa äitinä ja esimerkkinä olisi kotona istuva ja katkeroitunut äiti kuin nyt, kun minulla on antoisa työ, jonka aikatauluihin voin hyvin itse vaikuttaa.

Vierailija
7/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi (4v) meni jo vuoden alussa hoitoon, jotta olisi se hoitopaikka jos töitä saisin. Jonkin aikaa olinkin töissä, nyt taas työttömänä. Syksyllä lapsi menee taas hoitoon ja samasta syystä. Hoitopaikka on melkein pakosti oltava töitä hakiessa. Töihin meno voi tulla niin lyhyellä varoitusajalla ettei kaupunki välttämättä pysty järjestämään niin nopeasti paikkaa.

Se on vaan ihme juttu etteivät monet ymmärrä tällaista menettelyä. Onhan se helppoa jos on äitiysloman/hoitovapaan jälkeen odottamassa vakkari työpaikka, niin sitä sitten vaan hakee hoitopaikan siiheksi päiväksi kun on tarvis. Työttömällä asia onkin vaikeampi, kun ei tiedä tulevasta työpaikasta, työajasta eikä siitä milloin työt alkaa..

Kun nyt sais töitä!!!

Vierailija
8/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tuomitseminen. Saako siitä jonkun kruunun päähänsä, kun hoitaa lapset kotona vaikka masennuksen ja puhki uupumisen kourissa vai!? Kumpikohan on lapselle parempi ja kumpiko äitille. Hittovieköön, kuka nyt lapsia sillä periaatteella tekis, että tarhapaikkaa hakisi jo äitiysneuvolassa ekalla käynnillä.. Parempi olla hiljaa, kunnei koskaan kenenkään asioista tarpeeksi tiedä.

Vierailija
9/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidit eivät usko, että päiväkodissa on monia hyviä puolia. Ryhmähenki, kaverit, säännöt, joista ei lipsuta ja asioiden oppiminen ovat minusta tosi hyviä juttuja. Ruoka vähän huonopuoli, mutta säännölliset ruoka-ajat ja myös " pahan" ruuan tarjoaminen ilman vaihtoehtoja on hyviä asioita :)

Vierailija
10/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutovereita miettiessä voin etukäteen päätellä, ketkä ovat näitä henkeen ja vereen kotiäitejä. No, ne ovat juuri niitä, joilla ei koulu oikein sujunut ja opinnotkin jäivät aika pintapuolisiksi eikä työelämä koskaan oikein ole lähtenyt vetämään. Kaikki kunnioitus näiden naisten valintoja kohtaan, he ovat usein varmasti aivan loistavia äitejä lapsilleen ja jos vaihtoehtoina on pienet pätkät epäkiitollisissa työtehtäviässä, niin totta kai ymmärrän kotona olon.

Mutta silti tuntuu hassulta, kun toistavat mantraa tieteellisestä tutkimuksesta, että lapsen paras paikka on koti, vaikka oikeasti haluavat tukea sille, että kotiäidin työ kaikkein haastavinta ja tärkeintä ja ihan turhaan olisivat tsempanneet koulussa ja paiskoneet töitä opintojen eteen, kun kuitenkin paras ratkaisu lapsiperheelle on, että äiti siellä kotona siivoaa ja leipoo pullia.

Vierailija
11/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita tuon ikäinen ei tartte.

Vierailija
12/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi hoidossa. Tai kun lapsi hoidossa ja äiti on menossa kuitenkin jonkun ajan kuluttua töihin.

Vierailija
13/13 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tosin menee sinne vain parina päivänä viikossa, ja siitä syystä että olen ihan totaalisen puhki. Olen yh ja diagnoosina keskivaikea masennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi