Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppareita Helsingissä?

14.07.2007 |

Ollaan ensi viikolla tulossa kesälomareissulle Helsinkiin ja mielelläni kuulisin teidän vinkkejä paikallisista kirppareista?? Lähinnä lastenvaatteita ja -tarvikkeita etsiskelen... Missä siis kannattaisi piipahtaa??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietsussa lastenvaatteita aika vähäsen, nyt kesällä ehkä hiukan paremmin, mutta Hietsuun kannattaa tulla pelkän tunnelman takia käymään.

Valtterissa kannattaa käydä Vallilassa , jos ootte viikonloppuna tulossa (la-su), sielläkin hyvä tunnelma. http://www.kirpputori.com/perinteinen.

Valitettavasti keskustassa kuitenkin on aika vähän lapsiperheitä, joten myös kirppistarjonta lapsille vähäisempää. Paremmin ehkä lastenvaatteita ja tarvikkeita löytyy kehäkirppiksiltä tms. (googlaa kirpputorit/helsinki)

Itsepalvelukirppiksistä en osaa sanoa, Kierrätyskeskuksella on kanssa myymälä lähellä Hietsua (Lönnrotinkadun loppupäädyssä), siellä aina joskus jotain kivaa, esim. lasten kirjoja oon löytänyt halvalla.

Vierailija
2/3 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhuopalahden kirpparin nimi on muistaakseni Tamine ja on siinä toisen pysäkin tuntumassa, kun 10 ratikka kääntyy Mannerheimintieltä. En ole käynyt, mutta näyttää ainakin ulospäin arkisemmalta kuin Krunikan Kruunukirppu (Mariankatu 24/26?), josta olen tehnyt jokusen ihanan löydön, siellä on enemmän erikoisuuksia ja merkkivaatetta ja hinnat silti ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen pieni liike, josta itse olen ainakin tehnyt hyviä löytöjä lapsilleni on Päivin puoti, Mannerheimintien ja Museokadun kulmassa.