No, tekikös maajussit mielestänne oikeat valinnat äsken päättyneessä maajussille morsian ohjelmassa
Kommentit (14)
Musta se on niin outo. Miksei se silmälasipäinen surffaaja päässyt jatkoon, sillehän tuli valtavan paljon kirjeitä.
josssain luki, että ilmeissti löytänyt jo naisen ennen kuin kuvaukset ois alkanu
Musta se on niin outo. Miksei se silmälasipäinen surffaaja päässyt jatkoon, sillehän tuli valtavan paljon kirjeitä.
Jotenkin tuli tunne, että ovat niin erilaisia ja Merja vaikutti aika voimakkaalta persoonalta, Aslak taas kiltin tuntuinen ja hiljainen....
on ollut ennakkosuosikki alusta asti ja Apen naisista selkeesti parhaimman näköinen, joten ei yllättänyt yhtään että Riina valittiin.
Ei ihan heti tullut tunnetta, että Aslakilla ja Merjalla olisi niin paljon yhteistä, että pyytäis jatkoon.
Mut itselleenhän se Ape muijaa etsii eikä mulle :)
Se riina oli aika ärsyttävän oloinen, pidän peukkuja Tanjan puolesta.
mä yllätyin siitä, miten vanhan näköisiä monet naisehdokkaista olivat. Janilla, Jounilla ja Aslakilla taisi kaikilla olla morsianehdokkaat jotain 30-38v. Kaikki muut oli mielestäni ikäistään vanhemman näköisiä, paitsi se Janin Miia (38v.) Sekin oli musta vähän epäsuhta pari, vaikka Jani antoi ymmärtää, että Miia on hänen suosikkinsa.
Mutta minkäs teet jos ei natsaa niin ei natsaa. :) Ja hän taisi olla Espoostakin, joten lieköhän sekin seikka hieman painanut...
Mut itselleenhän se Ape muijaa etsii eikä mulle :)[/i
Liian itsevarma ja itserakkaan oloinen eukko! Tanja taas ärsyttävä hihittelijä!
mä yllätyin siitä, miten vanhan näköisiä monet naisehdokkaista olivat. Janilla, Jounilla ja Aslakilla taisi kaikilla olla morsianehdokkaat jotain 30-38v. Kaikki muut oli mielestäni ikäistään vanhemman näköisiä, paitsi se Janin Miia (38v.) .
Se on kylläkin 36.
Karseen näköinen, oikein sellainen peruslähiömuija, kuten bb-mantakin oli. Taitaa Aslakin ex-avokki ja lapsen äiti sydän syrjällään katsella Aslakin valintoja: mä en ainakaan sellasen haahkan hoitoon lastani antais.
hyvänkin näköinen muija vaikka oli ihan tavis.
minusta taas sen Merjan punanen tukka ja räväkkä luonne sopi samaan pakettiin. Sannan ei valituksi tulemista ihmettelen ja siitä Hanna-Kaisasta ei ota mitään selvää.