Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalea viiva testissä

Vierailija
13.07.2007 |

Heti täytyy sanoa, että mielipiteitä varmaan löytyy suuntaan jos toiseen. Silti haluan niitä kuulla ja ennenkaikkea kokemuksia :)

Mulla esikoisen jälkeen ollut yhdet menkat, joten kierrosta en tiedä yhtään mitään. Näiden ekojen menkkojen alusta n. 5,5vkoa.

Tein juuri testin ja testiviiva näkyi vajaan 10minsan päästä TODELLA vaaleana. Mieskin sen näki, mutta tiirata piti oikeen todella. Ja kas kummaa, kun meitsin piti mennä reilun puolen tunnin päästä kattoon roskikselle, viiva oli tummentunu. Mutta olikos se niin, että se ei kerro testiajan jälkeen yhtään mitään..?

Juu, meinaan tehdä testin parin pvän päästä uudelleen, mutta tämä naisen mieli on niin kummallinen, että tätä asiaa pitää pyöritellä suuntaan ja toiseen :)

Onko teillä kokemuksia sekä positiivisesta että negatiivisesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli/on menkat viikon myöhässä. Vähän ennen menkkojen alkua sain kahdella eri testillä haamun. Siitäkös innostuin ja testasin vähän ajan päästä ( eli parin päivän päästä) uudelleen -> negatiivinen. Tänään aamullakaan kun ei menkkoja näkynyt testasin taas. Tulos: heikko mutta sevästi näkyvä plussa. Omituista kuitenkin on se, että nyt vuotaa. Ei paljoa mutta kuitenkin.

Sanoisin, että testaat uudelleen vaikka kolmen päivän päästä mikäli maltat odottaa sinne saakka. =)

Vierailija
2/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla perheenlisäystä tulossa!

Iloista ja onnellista odotusaikaa,

ns. kahden haalean viivan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaushormonia ei ole vielä vain erittynyt niin paljon, että viiva olisi ollut tummempi... Itselläni oli todella haalea viiva ja raskaana olin...

pakkauksessahan lukee, että vaikka viiva olisi kuin haalea, mutta on siinä, niin tulos on positiivinen:)

Eli hyvää odotusta!!!

Vierailija
4/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiaikana tuli tosi himmeä viiva, jonka juuri ja juuri todella tarkkaan katsottuna näkyi. Heitin testin roskiin ja myöhemmin huomasin, että viiva oli tullut kunnolla näkyväksi, siis aivan selvästi näytti positiivista. Kävin kuitenkin varulta pissimässä purkkiin terveyskeskuksessa ja kyllä vain, raskaana olin:)

Vierailija
5/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menkatkin lopulta alkoi.

Vierailija
6/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin alle viikon päästä siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa

Vierailija
7/7 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin kuopuksesta juuri juuri havaittavan viivan. Tuossa kuopus juoksentelee.

Minulla tosin on epäsäännöllinen kierto. Myöhemmin selvisi että olin testannut rv3. Se varmaan selitti haalean viivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi