Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia lasten Drymaxx- ja Goretex-asuista sekä ostopaikkoja pk-seudulla

11.07.2007 |

Onko kenelläkään ollut lapsella käytössä Goretex-ulkoiluasuja? Kertoisitteko kokemuksia. En ole sellaisiin törmännyt missään. Pojallani on ollut Raiskin Drymaxx-puku, mutta se on nyt jäänyt pieneksi. Tarvitsisin syksyksi uuden (kokoa 122 cm) drymaxxin tai goretexin, mutta en ole löytänyt mistään näin pientä kokoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

partioaitasta löytyä noin pientä kokoa... Itse olen ostanut sieltä tyttärelleni drymaxin asun tosin koko oli suurempi. Tyytyväinen olen ollut, kestänyt hyvin kulutuksen ja sateen.

Vierailija
2/3 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin partiokaupasta 120-senttisen Halti Drymaxxin ja oli puoleen hintaan :). Olipa hyvä että laitoin tänne kysymyksen, muuten en olisi tuossa kaupassa älynnyt käydäkään. Kiitos paljon äkkis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen Erätukun myymälässä Vantaan Pakkalassa ja siellä oli myynnissä lasten kokoja ulkoilupuvuista (alk. 100 cm), hinta oli 69 euroa. Meillä aikuisilla on ollut ko. puku jo monta vuotta käytössä ja ovat tosi hyviä. Olisin ostanut pojalle tuon puvun, mutta on jo kahdet kosteussuojavaatteet eli meillä ei tarvita.