Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosta Emilyn-ketjusta

Vierailija
06.07.2007 |

puuttumatta itse asiaan kun en siitä mitään tiedä, mutta huvittaa ihan suunnattomasti kun av-mammat syyttävät kyseistä kirjoittajaa ilkeäksi, mustavalkoiseksi, keskenkasvaneeksi jne... Ja mitäköhän te itse tänne kaiket päivät kirjoitatte????

Heitätte vaan kiviä jonkun päälle siksi kun sillä on nimimerkki! Itse käytte purkamassa patoutumianne ja törkyjänne Vierailijoina ja se tekee teistä (meistä) parempia? NOT

En ole mistään niin ilkeitä vastauksia ihmisille lukenut kuin täältä ja sitten samaan hengenvetoon hyökätään jonkun nimimerkin kimppuun kun se on niin ilkee?

Aika tekopyhää.

Ja vielä: en tunne Emilyniä, joten voi olla että hän oikeasti sellainen kuin sanotte, mutta toteanpa vaan että itsenne kuitenkin samalla tuomitsette.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi, että 99% väitteistä mitä olen mukamas kirjoittanut, ovat keksittyjä, ihmetyttää myös että olen täysin tunteeton ja ilkeä ihminen, vaikka nimenomaan pienen vauvan parasta olen ajatellut ja hänen oikeuttaan elämään :(

Vierailija
2/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutoin olen kyllä sitä mieltä, että jos joku käyttäytyy törkeästi niin sen voi sanoa ja kaltoin kohdeltua puolustaa ilman että syyllistyy mihinkään kamalaan itse.

Sitä en ymmärrä mitä järkeä on bannata joku kaksplussalta ja tulla sieltä sitten tänne joukolla puimaan juttua bannatun kanssa tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä saa olla, mutta ei pidä sentään itseään jumalan asemaan kohottaa. Eikä ole kivaa loukata toisia tarkoituksella.

Vierailija
4/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutoselta meni koko pointti ohi niin että viuhahti ja seiska tuli tähän ketjuun jatkamaan törkyilyään :(

Oikeasti, miten aikuiset naiset voi olla näin sokeita omalle käytökselleen?

ap

Vierailija
5/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valehdella ?

Kirjoittamasi ja myöhemmin poistamasi tekstit 2+ olivat ala-arvoisia, erittäin loukkaavia lapsensa menettävää äitiä kohtaan !

Häpeä, sinulta puuttuu empatiakyky täysin :(

Vierailija
6/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin typeryyttäni, että aloitukseni saisi jonkun törkysuu tuomitsijan katsomaan peiliin, mutta tulittekin tänne jatkamaan touhuanne.

Luovutan, ap :(

Vierailija
7/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja valehdella ?

Kirjoittamasi ja myöhemmin poistamasi tekstit 2+ olivat ala-arvoisia, erittäin loukkaavia lapsensa menettävää äitiä kohtaan !

Vierailija
8/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn:

Sen lisäksi, että 99% väitteistä mitä olen mukamas kirjoittanut, ovat keksittyjä, ihmetyttää myös että olen täysin tunteeton ja ilkeä ihminen, vaikka nimenomaan pienen vauvan parasta olen ajatellut ja hänen oikeuttaan elämään :(

NO ei todellakaan oo keksittyjä. Kun ihan selvästi tällä samalla nimellä tuolla toisella palstalla kirjoitit!

Vierailija
9/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja valehdella ?

Vierailija
10/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla kyse oli tapauksesta jossa lapsensa vaikeiden kehityshäiriöiden vuoksi joka tapauksessa menettävä äiti pohti, mennäkö synnytyksen käynnistykseen jolloin sikiöllä ei ole elinmahdollisuuksia vai pitääkö sikiö kohdussa kunnes synnytys käynnistyy luonnollisesti mutta lapsi kärsii mm munuaisten vajaatoiminnan aiheuttamasta kovasta turvotuksesta vatsassa kunnes syntyy ja menehtyy.

Emilyn fiksuna kirjoitti tälle äidille mm että ilmeisesti hänen lapsensa on vahinko jonka ei olla alunperin edes haluttukaan syntyvän koska tämä äiti yrittää hankkiutua lapsesta eroon mahdollisimman äkkiä.

Joten Emilyn, mene itseesi ja mieti vähän millaisessa tilanteessa menet noita kommenttejasi laukomaan...

T:viime yönä plussalla palstaillut

Vierailija
11/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 4 lääkäriä ja useasti asiaa tutkittu ja varmistettt. Miten vauva selviää mahassa jos ei lapsivettä ole!!! ja keuhkot on monta kuukautta kehityksessään rv:ja eikä kehityny koska sitä lapsivettä ei ollu!

Vierailija
12/16 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puuttumatta itse asiaan kun en siitä mitään tiedä, mutta huvittaa ihan suunnattomasti kun av-mammat syyttävät kyseistä kirjoittajaa ilkeäksi, mustavalkoiseksi, keskenkasvaneeksi jne... Ja mitäköhän te itse tänne kaiket päivät kirjoitatte????

Heitätte vaan kiviä jonkun päälle siksi kun sillä on nimimerkki! Itse käytte purkamassa patoutumianne ja törkyjänne Vierailijoina ja se tekee teistä (meistä) parempia? NOT

En ole mistään niin ilkeitä vastauksia ihmisille lukenut kuin täältä ja sitten samaan hengenvetoon hyökätään jonkun nimimerkin kimppuun kun se on niin ilkee?

Aika tekopyhää.

Ja vielä: en tunne Emilyniä, joten voi olla että hän oikeasti sellainen kuin sanotte, mutta toteanpa vaan että itsenne kuitenkin samalla tuomitsette.

Ap:lle tiedoksi, että tapanani ei ole ollut ilkeyksiä kenellekään kirjoittaa. Emilyn-asiaa olen kommentoinuyt vain, että mielipiteensä voisi esittää kauniimminkin kuin hiertämällä veistä lapsensa menettäneen äidin haavassa.

Eli kaikki em. ketjuun kommentoineet eivät varmasti ole av:n lyttääjiä!

Vierailija
13/16 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turposi koko ajan tms. ja ihan taatusti aiheutti vauvalle kipuja. Että sen lapsiparan olis pitänyt kitua siellä kohdussa viikkotolkulla lisää :' (. Kun turvonnut munuainen(?) rikkoo vatsakalvon tms.

Vierailija
14/16 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka täällä kertovat Emilynistä totuuksia, niin eivät itse kirjoittele törkeyksiä, anteeks vaan !

Käykääpä huvikseen kattomassa 2plus-palstalla, eihän ne Modet siellä edes urhasta bannaa !!! Että oikeassa ovat Emilynistä, kun loukkasi vauvansa menettävää äitiä, käykää lukemassa ! :o

Vierailija
15/16 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jonkun mielestä " paskahousu" -modet bannaa painostuksen alla ketä vaan, niin ei Emilyniä sen takia bannattu ! Ootko lukenut Emilynin jutut ?

Vierailija
16/16 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi selvinnyt jos olisi ollut selviytyäkseen! Tämänkin pikku asian Emilyn unohti mielipidettään laukoessa. Ja myös sen ettei keuhkot ollu kehittynyt , koska lapsivettä ei ollut. Ja keuhkot ovat minusta aika oleelliset ihmisellä. Vai olenko ymmärtänyt väärin? Ja munuaiset kasvoivat koko ajan, ja olisivat lopulta aiheuttanut vatsan repeämisen ja kuoleman kohtuun! Nämä Emilynin mielestä pikku jutut jäivät häneltä lukematta, tai sitten ne meni häneltä ohi. Tai sitten hän oli vain sokea näkemään tosi asiat, koska hänen mielipide on jotain muuta.

Vaikeneminen on joskus kultaa ja varsinkin niiden olisi asia hyvä opetella, jotka eivät osaa ilmaista mielipidettään kuin kärkkäästi ja toisia loukkaavasti. Banni on minusta erittäin aiheellinen, ja olisiko Emilynin oikeasti aika miettiä miten mielipide ilmaistaan nätimminkin. Muistaakseni moni on kaksplussalla hänelle asiasta maininnut nätisti ja MONESTI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän