Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireettomuus raskausoireena?

05.07.2007 |

Onko kenelläkään ollut sellaista raskausoiretta, että normaaleja pms-oireita ei ole tullutkaan? Mulla yleensä säännöllinen kierto ja selkeät pms-oireet (rinnat tod. kipeät, ärtymys), ja nyt ei mitään vaikka pitäisi kuukautiset alkaa viikonloppuna... Valkovuodotkaan ei yhtään normaaleja oviksen jälkeen. En muista miten aikaisemmissa raskauksissa ollut. Vai voiko nämä johtua vain kuparikierukan poistamisesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...johtui kierukan poistamisesta. Muutenkin kannustaisin ennemmin suhtautumaan aika maltilla raskautumiseen, jos kerran kierukka juuri vasta poistettu, enkä kuulostelemaan ja tunnustelemaan jokaista risahdusta - tai jopa risahtamattomuutta! ;)

Vierailija
2/3 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oviksen aikaan olin hirveän kipeä mutta sen jälkeen puuttui kaikki normi oireet ja kivut. Ainoastaan rinnat tuntui raskailta mutta kaikki muu puuttui.

Tosin tähän päästiin vasta vuoden yrityksen jälkeen.

Niiloakseli rv4+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltilla haluaisin suhtautuakin, mutta kokemukseni vaan ovat sellaiset että ei tarvitse kuin katsoa mieheen varmojen päivien aikana ja olen raskaana. Enkä periaatteessa usko raskauteen nytkään, mutta tämä vain tuntuu kovin oudolta kun kroppa muuten käy kuin kello. No, toki saan asiaan selvyyden varmaan ihan lähipäivinä eikä tarvitse täällä ihmisiä vaivata :).

-Begemot-:

...johtui kierukan poistamisesta. Muutenkin kannustaisin ennemmin suhtautumaan aika maltilla raskautumiseen, jos kerran kierukka juuri vasta poistettu, enkä kuulostelemaan ja tunnustelemaan jokaista risahdusta - tai jopa risahtamattomuutta! ;)