Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko haitallista, koska

Vierailija
02.07.2007 |

ovulaatio on tullut reilun viikon myöhemmin, kuin mitä olisi pitänyt!

Mulla kyllä kierto varmasti sekaisin, koska siis synnytyksen jäljiltä(1v.3kk.) alkoi ensimmäiset kuukautiset vasta 25.5.2007. Ovulaation olisi pitänyt olla n. 8-10.6.2007. MUTTA joskus 17-18.6.2007 oli tautisen KIPEÄ alamaha, joka asia aristi. NOh, menin sitten 20.6.07 lääkäriin ja siellä ottivat raskaustestin ja miljoona muuta testiä. Tänään tuli tulokset ja HCG oli vain 2. Eli en ole raskaana. MUTTA, kun olen raskaana, koska viime torstaista lähtien raskaustestit näyttäneet plussaa(ensin haamua, sitten selvemmin). Mitä nyt ajatella, olisiko se ovulaatio tullutkin tuolloin 17-18.6??? Soitin ajan yksityiseen ultraan, joka on kolmen viikon päästä, koska alkio on luulatavasti pienempi kuin mitä kierto antaa ymmärtää.

Ja se mua pelottaa, kun olen lukenut siitä " lineaali-vaiheesta" Eli ovulaation ja kuukautisten välinen aika. Niin, että entä jos tuo vaavi ei nyt sitten pysykään sisällä, koska ovulaatio on tullut noin myöhään? Vai tarkoittaako tuo lyhyen lineaali-vaiheen ongelmat sitä, että JOS on säännöllinen kierto ja jos tuo vaihe on liian lyhyt, niin silloin ei se munasolu pääse kiinnittymään kohtuun. Vai, mitä??

Anteeksi tätä sekavaa viestiä, pää vähän pyörällään, koska se terveyden hoitaja väitti kivenkovaan, etten voi olla raskaana, kun se verikoe oli nega:(( Kunpa joku teistä saisi jotain selkoa tästä viestistä ja voisi auttaa:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos suomeksi. Ei tuosta ota mitään tolkkua =D

Vierailija
2/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen pituuden pitäisi vaikuttaa raskauden kestoon jos raskaus on päässyt alkamaan.

Se vaikuttaa vain siihen että raskaus ei voi alkaa, jos kuukautiset alkaa ja kiinnittymiseen sopiva limakalvo valuu pois ennen kuin hedelmöittynyt munasolu on ehtinyt kiinnittyä. Ei sillä ole tähän tilanteeseen vaikutusta jos kuitenkin olet raskaana.

Eikä myöhemmin tuleva ovulaatio todellakaan välttämättä muutenkaan tarkoita sitä että luteaalivaihe on liian lyhyt, voihan olla että kuukautiset olisivat normaalista myöhästyneet ja luteaalivaihe olisi ollut normaalin pituinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten luteaalivaihe...

Vierailija
4/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä vaiheessa voi laskea oviksia entisen kierron pituuden perusteella.

Vierailija
5/5 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksi, että teksti oli niin sekavaa!!! Pitää nyt vain odotella sitä ultraa. Siellä selviää kai sitten enemmän:) -ap