ILTATÄHTI?
Olen pian 34-vuotta täyttävä kahden lapsen äiti, tyttö pian 11-v ja poika 6-v. Pojan syntymän ja koliikki rumpan jälkeen päätin että kaksi lasta on hyvä. Nyt kuitenkin lähipiiriin "tupsahtelee" vauvoja ja mielessä on käynyt useasti että kolmas lapsi olisi vielä ihana. Odotus, synnytys ja pieni käärö :x Mies joskus kehasi että kunpa nuo kaksikin saataisiin fiksuiksi kasvatettua mutta vähänaika sitten hän kuitenkin "heitti" että eihän sitä tiedä jos vielä joskus yksi.... En ole uskaltanu aloittaa keskustelua hänen kanssaan asiasta koska ehkä pelkään että hän tyrmää asian täysin. Juuri kun lapset ovat vähän helpommassa vaiheessa että pääsee lenkille ilman lapsenvahtia ja ilman yövalvomista. Mieli on vähän hukassa. Onko ketään kohtalokamua? ?:|
Kommentit (3)
Meidän esikoisemme, ainut lapsemme, on nyt 11 -vuotias...ja meillä on vauvakuume :D Kauan pohdin, onko järkeä aloittaa enää alusta, miten taloudellinen tilanne kestää jne. mutta kun mies myös kovasti kuumeili, niin päätimme, että aloitamme B-sarjan, jotta ei sitten kaduttaisi vanhempana. Nyt siis odottelen pikkukakkosta ja toiveena olisi hänelle vielä sisarus lyhyellä ikäerolla.
ärrieri 16+6
Itselläni on vanhin 16 ja nuorin 5 . Ja nyt odotan sitten meidän iltatähteä, ikää itselläni on 40. Ja meillä on ollut niin koliikkia, kuin pahaa maitoallergiaa jne..
rv. 4+5
Itse olen 35 vuotias ja vanhin lapsistani on 13 ja nuorin 2v.
Olen niin sanotusti tehnyt lapsia kahdessa erässä:)
Elikä minulla yhteensä 5 lasta.Minun 2 lasta olivat jo koululaisa,kun sitten iski taas vauvakuume.Kyllä minäkin mietin,että vieläkö sitä jaksais vauvarumban ja kun lapset olivat jo omatoimisia jne.En ole katunut hetkeäkään kun ryhdyin tähän kaikkeen taas uudelleen.Jotenki sitä ottaa rennommin asiat nykyään lasten kanssa kun ennen.Isommat lapset auttavat myös pienempien hoidossa.Kaikki menny hyvin.
Ymmärrän että jännittää mitä miehesi asiasta tuumaa,mutta aika luupaavaltahan tuo näyttää kun on jo ohimennen heittänyt asiaan liittyvää:)
toivottavasti asiat menee teillä niin kuin toivot!