Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemustaTre:n väestöliitosta kellään?

30.06.2007 |

Onko kellään kokemusta Tre:n väestöliitosta ja lääkäristä Eero Varilasta?Onko kellään tiedossa onko jokin tietty IBM ennen kuin tehdään IVF:ä? Ja kuinka nopeasti siellä tehdään IVF? Meille kun se on ainoa hoitokeino..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin siellä kaksi IVF:ää, molempiin pääsin heti seuraavalla mahdollisella kierrolla, eli katsottiin heti päivämäärät, koska mitäkin tehdään. Lääkäri on todella ammattitaitoinen, asiallinen ja vastaa kysymyksiin. Myös hoitajat tosi mukavia.

Mikä parasta, toinen IVF tuotti vieressä tuhisevan pojannaskalin!

Vierailija
2/3 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varila on todella asiansa osaava lääkäri! Meillä myös ivf aloitettiin heti seuraavasta mahdollisesta kierrosta. Lääkäri puhuu niin että maallikkokin ymmärtää. Minulla runsaasti ylipainoa (yli 20kg) mutta bmi:stä ei edes puhuttu. Tosin olin jo etukäteen tiputtanut painoa ja olin myös Tayssin ivf-jonossa. Ja raskaus alkoi ekasta ivf:stä vaikka alkioita ei saatu kuin 2, nyt mennään rv22+5. Mulla pco taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava lääkäri ja koko hoitopaikka tuo Treen väestöliitto! Me oltin aiemmin avalla ja vaikkei siitäkään negatiivista sanottavaa niin kyllä väestöliitto oli ihan omaa luokkaansa ja Varila todella inhimillinen ja asiantunteva lääkäri.

Minutkin onnistui saamaan raskaaksi, nyt rv8 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi