Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotias ja lapsettomuus.

Vierailija
28.06.2007 |

Jätimme ehkäisyn pois 2 vuotta sitten. Pitäisikö jo haudata toiveet omasta lapsesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tulosta. Takana on 3 inseminaatiota ja syksyllä pitäisi mennä ivf-hoitoon. En vain tiedä, jaksanko.

ap

Vierailija
2/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää miettiä elämäänne kokonaisuuden kannalta..

Tarkoitan tätä:

- mikä on elämäsi kokonais stressi tällä hetkellä?

- rakennatteko omakotitaloa?

- teetkö ylitöitä/yötöitä?

- poltatko?

- Oletko normaalipainoinen?

- Asutteko yhdessä jatkuvasti vai oletteko paljon työmatkoilla?

Siksi nämä kysymykset, että yksi tuttuni sai heti lapsen kun lopetti sen talonrakentamisen ja kaiken stressaamisen osasta yllämainituista.. Saivat tämän lapsen siis ihan luomuna kun olivat ennen sitä kaikissa lapsettomuushoidoissa juosseet vuoden verran.. kun heittivät pyyhkeen kehään niin jopas tärppäsi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 6.

Vierailija
4/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yrittäkää miettiä elämäänne kokonaisuuden kannalta..

Tarkoitan tätä:

- mikä on elämäsi kokonais stressi tällä hetkellä?

- rakennatteko omakotitaloa?

- teetkö ylitöitä/yötöitä?

- poltatko?

- Oletko normaalipainoinen?

- Asutteko yhdessä jatkuvasti vai oletteko paljon työmatkoilla?

Siksi nämä kysymykset, että yksi tuttuni sai heti lapsen kun lopetti sen talonrakentamisen ja kaiken stressaamisen osasta yllämainituista.. Saivat tämän lapsen siis ihan luomuna kun olivat ennen sitä kaikissa lapsettomuushoidoissa juosseet vuoden verran.. kun heittivät pyyhkeen kehään niin jopas tärppäsi!!

Ei rakenneta eikä tehdä yli- tai yötöitä. Tai mies tekee välillä ylitöitä, mutta minä en. En polta ja olen hoikka. Asutaan yhdessä, mies välillä käy työmatkoilla. Stressaamisella ei ole todettu olevan yhteyttä raskaaksituloon, näin gynekologini sanoi. Kuulemma päinvastoin, pieni stressi jostain muusta asiasta olisi kuulemma hyväksi, niin saa ajatuksia pois lapsettomuudesta.

ap

Vierailija
5/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tunnustaa että en tiedäkään lääketieteellistä perustetta asialle..

Olen vain huomannut tuttavapiirissäni vastaavan kuvion. Eli kun stressitekijä (jokin iso) katoaa, niin tulee sitten vauva. Lähinnä tuo esimerkkini oli se, että he saivat asiansa muuten kuntoon ja sitten lopettivat siitä vauvasta puhumisen, yms.. Ehkä se heillä oli se juttu.

Me yritimme mieheni kanssa puoli vuotta ja heti kun löysimme uuden asunnon (siis ekan oman) tulin raskaaksi.. En tiedä oliko se sitten ympäristönvaihdos vai mikä? Olen sitä miettinyt aika paljon myöhemmin..

Voimia!

Vierailija
6/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten toivottavasti tämä olisi sellainen positiivinen asia, joka saisi ajatuksia muualle.

ap

Vierailija
7/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoidot käytiin läpi 7 vuoden aikana. Nyt odotan toista PAS alkuista lasta, ikää on jo 43v. Joten aina kannattaa yrittää.

Vierailija
8/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen!

Vierailija:

joten toivottavasti tämä olisi sellainen positiivinen asia, joka saisi ajatuksia muualle.

ap

Vierailija
9/9 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tehtiin 3 (tuloksetonta) inseminaatiota. Lääkäri ehdotti ivf:ää, josta tuloksena ihana tyttö. Olin silloin 34- vuotias. Onnea sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi