Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein koiralla juoksut? Tuleeko ne aina säännöllisin väliajoin?

Vierailija
28.06.2007 |

Kasvattaja odottaa, että meidän koiralla alkaisi juoksut, kun viimeksi oli tammikuussa. Nämä olisivat koiramme kolmannet juoksut. Ensimmäisten ja toisten juoksujen välillä oli viisi kuukautta. Nyt ei vaan juoksuja kuulu ja kasvattaja on alkanut väittää, että en ole huomannut niitä.

Olen kuitenkin aivan varma, ettei juoksuja voi olla huomaamatta. Ennen olen ainakin huomannut ne selvästi. Kasvattajan mielestä juoksujen väli ei voi missään tapauksessa olla yli seitsemää kuukautta.

Inhottavaa, kun kasvattaja painostaa koko ajan. En minä mitenkään voi edesauttaa sitä, että juoksut tulisivat :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaihdella väli. Periaatteessa ovat 6kk välein, mutta jos kyseessä vasta kolmannet juoksut, ei välttämättä ole vakiintunut. Jos kyseessä isohko koira, et takuulla voi olla huomaamatta, ja jos koira asuu sisätiloissa, en ymmärrä, miten juoksut menisivät ohi silmien - vaikka meillä ei koirat tiputtele, näkee juoksut viimeistään siitä, kun luputtavat tavaraansa koko ajan ;)

Inhottava kasvattaja. Meillä on samanlainen tilanne, koira tosin vanhempi mutta odottaa astutusta näistä juoksuista, sijoituksessa kun on. Nyt jo juoksut myöhässä 1,5 kk, eikä kasvattaja ole hermostunut ollenkaan. Eihän nää kellon tarkkuudella toimi.

Vierailija
2/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei siis vielä mitään sellaista.

Kasvattaja lupasi, että odotellaan vielä heinäkuu. Sitten pitää keksiä jotain... Mitä lie sillä tarkoitti?

Olen vain yrittänyt sanoa, että odotellaan rauhassa ja ilmoitan heti, kun merkkejä ilmaantuu. Tarkoitus ei ole tahallaan vaikeuttaa kasvattajan astutussuunnitelmia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kasvattja voi mitään tehdä vaikka juoksuja ei kuulu.

Vierailija
4/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koirallani ei kerran ollut tullut juoksuja puoleentoista vuoteen, muutenkin ne olivat vain kerran vuodessa, n. 9-10 kk välein. Koira alkoi myös öisin pissata alleen ja murista miespuolisille otuksille, eli sillä oli liikaa testostreronia, vissiin eräänlainen PMS. Käytiin sitten eläinlääkäriltä hakemassa estrogeenipiikki, juoksut tuli ja koira muuttui normaaliksi. Sillä oli myös aina valeraskaus, niin paha että minun piti lypsää sen maidot ja juottaa kissalle. Se myös yritti pontevasti hoitaa kissaa.

Tämä narttuni ei tullut järjestetyistä astutuksista kantavaksi. Kerran se vanhoilla päivillään kaivautui häkistään juoksun aikaan, lähti naapurin Romeota moikkaamaan, tuli lemmenhedelmä, yksi narttupentu, sekarotuinen...höh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän