Te, jotka hoidatte lapsenne itse, olkaa ylpeitä :)
Eiköhän kiilloteta haarniskaa lisää ja ollaan ihan oikeasti ylpeitä siitä, että ollaan niinkin vanhoillisia, että hoidetaan lapsemme itse :) En tyrmää niitä, jotka vievät lapsen heti äippäloman jälkeen päiväkotiin tai jotka vievät lapsen päiväkotiin, kun itse ovat äitiyslomalla. He tekevät oman ratkaisunsa. Mutta me, jotka uurastamme perheen hyväksi, ansaitsemme ihan oikeasti kunnioitusta, emmekä väheksyviä katseita ja kommentteja osaksemme. Osaamme taatusti kasvattaa lapsistamme yhteiskuntakelpoisia siinä missä päiväkoditkin. Hyvä me :)
Kommentit (8)
oma isä ja äiti, anoppi, tutut 70-luvun äidit.. Että olkaa lastenne kanssa kotona, ajan oloon se kyllä maksaa itsensä takaisin, kerran ne lapset on vaan pieniä.. Ihan totta, hyvä me!! :)
se on revitty meidän töissä kayvien selkänahasta.
Vierailija:
se on revitty meidän töissä kayvien selkänahasta.
hyvä mun äiti :) Ja itse jatkan äitini linjaa, hyvä minä. Rakastan lapsiani, joten muuta vaihtoehtoa en näe, kuin että myös hoidan itse kaikista rakkaimpani. Kukaan muu ei ole heille yhtä hyvä hoitaja kuin oma äiti :)
että taatusti olen maksanut äitiyslomani ja hoitovapaani jo moneen kertaan ihan itse. Eikä se päivähoitokaan yhteiskunnalle ihan ilmaista ole.
ikää nyt 4,5v ja 2v.
HYVÄ MINÄ :))))
yhteiskunnalle kuin kotihoidontuki.
Vierailija:
Miksi ihmeessä?
Minsta kotihoito on jo nyt aivan yliarvostettua, vaikka meidän lapset ovat kolmivuotiaiksi kotona olleetkin.