Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka hoidatte lapsenne itse, olkaa ylpeitä :)

Vierailija
26.06.2007 |

Eiköhän kiilloteta haarniskaa lisää ja ollaan ihan oikeasti ylpeitä siitä, että ollaan niinkin vanhoillisia, että hoidetaan lapsemme itse :) En tyrmää niitä, jotka vievät lapsen heti äippäloman jälkeen päiväkotiin tai jotka vievät lapsen päiväkotiin, kun itse ovat äitiyslomalla. He tekevät oman ratkaisunsa. Mutta me, jotka uurastamme perheen hyväksi, ansaitsemme ihan oikeasti kunnioitusta, emmekä väheksyviä katseita ja kommentteja osaksemme. Osaamme taatusti kasvattaa lapsistamme yhteiskuntakelpoisia siinä missä päiväkoditkin. Hyvä me :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta me, jotka uurastamme perheen hyväksi, ansaitsemme ihan oikeasti kunnioitusta, emmekä väheksyviä katseita ja kommentteja osaksemme.

Miksi ihmeessä?

Minsta kotihoito on jo nyt aivan yliarvostettua, vaikka meidän lapset ovat kolmivuotiaiksi kotona olleetkin.

Vierailija
2/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma isä ja äiti, anoppi, tutut 70-luvun äidit.. Että olkaa lastenne kanssa kotona, ajan oloon se kyllä maksaa itsensä takaisin, kerran ne lapset on vaan pieniä.. Ihan totta, hyvä me!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on revitty meidän töissä kayvien selkänahasta.

Vierailija
4/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se on revitty meidän töissä kayvien selkänahasta.

Vierailija
5/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mun äiti :) Ja itse jatkan äitini linjaa, hyvä minä. Rakastan lapsiani, joten muuta vaihtoehtoa en näe, kuin että myös hoidan itse kaikista rakkaimpani. Kukaan muu ei ole heille yhtä hyvä hoitaja kuin oma äiti :)

Vierailija
6/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taatusti olen maksanut äitiyslomani ja hoitovapaani jo moneen kertaan ihan itse. Eikä se päivähoitokaan yhteiskunnalle ihan ilmaista ole.

Vierailija
7/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää nyt 4,5v ja 2v.

HYVÄ MINÄ :))))

Vierailija
8/8 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnalle kuin kotihoidontuki.