Mä en ymmärrä näitä ihmisiä jotka luokittelee
toiset esim. sen mukaan millaiset tulot,imettääkö vai ei,asuuko lähiössä vai ei,työtön vai työssä vai kotiäiti..
Siis tää on ihan uutta mulle kun näitä palstoja lukee;ei mulla ole kiinnostusta arvostella ihmisiä tuollaisten asioiden kannalta..
Itsellä ystäviä laidasta laitaan ja kaikki ihania ihmisiä. Jos joku sanois ,ettei halua imettää laisinkaan lastaan tai että vie muutaman kk iässä tarhaan tms mistä täällä arvostellaan,olsin vaan et aha,vai niin(siis ei välinpitämättömästi vaan sillä että jokaisen oma asia).
Olen kai ihmeäiti muutenkin kun en istu hiekkalaatikoilla muiden mammojen kanssa jakamassa synnytystarinoitani ja imetysjuttuja. Ei sillä että ajatusten ja kokemusten vaihdossa mitään pahaa olisi mutta arvostelu on aivan jotain ala-asteikäisen hommaa..
Kommentit (3)
kyselevät täällä hätääntyneinä, että miten voi pukeutua ja millaisella autolla ajaa ja millaisessa pakettitalossa asua ja millaisen nimen lapselleen antaa, ettei olisi " juntti" . Siis oma arvostelukyky ja omat mielipiteet puuttuvat tyystin.
,lapseni kasvatuksesta tms ajattlee. En minäkään muita mene neuvomaan..
Toki olen minäkin hieman ihmetellyt suvaitsemattomuutta, joka täällä vallitsee ja miettinyt onko ihmiset todella tuollaisia.