Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita sanoisitte tallaisessa tilanteessa? 7-vuotiaan poikani isa ei tapaa lastaan kuin ehka jouluna ja synttareina vaikka asuu lahella. Lupauksen rikkomiset tavallisia. Nyt sanoi

Vierailija
18.06.2007 |

tai siis tekstasi ettei ole niin voinut tavata lastaan koska minä olen vaikuttanut niin kiusaantuneelta kun on katsomassa lasta ja tämä saa kuulemma hänet tuntemaan epätoivotuksi henkilöksi lapsenkin silmissä. Eli siis syyllisti minua tapaamattomuudesta. Mikä olisi hyvä vastaus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikaisemmin ollut huolehtiva isä?

Vierailija
2/4 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin " isille" viestin, jossa kertoisin, että ainoa jota hänen tapaamattomuutensa vahingoittaa on LAPSI. Lapsi kaipaa isäänsä, mutta ei kaipaa isää johon ei voi luottaa.

Minä en omia lapsiani antaisi pelinappuloiksi. Kyllä lapsilla pitää olla tieto siitä, että milloin tapaa seuraavan kerran oman isänsä. Kun itse erosin lasteni isä yritti harrastaa jotain vastaavaa eli perui tapaamiset viime tingassa. Tein siitä välittömästi lopun. Kerroin, että saa tavata lapsia ihan koska vaan tahtoo, mutta viime hetkellä ei ohareita tehdä. Nyt isä tapaa joka toinen vkl lapsiaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamattomuus, varmasti on helpompaa luovuttaa, mutta et voi silloin syyttää muita kun itseäsi. Et minua, et poikaa. Mitä niin pahaa poikasi on sinulle tehnyt että haluat olla tapaamatta. Vaikea on ymmärtää pointtiasi, mutta valintahan on tietysti sinun.

Vierailija
4/4 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ollen hänellä ei ole enää mitään tekosyytä olla tulematta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan