Lue keskustelun säännöt.
Voiko RFSU:n raskaustestin tehdä tunnin päästä
18.06.2007 |
Siis luiskatesti kyseessä, ja pissa ollut rakossa 5 tuntia? Vai onko pakko olla aamupissasta?
Kommentit (2)
ennen piti odottaa aamuvirtsaan nyt ei ole väliä millon testaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Labrassa joskus olen kuullut yli 4 tunnin vitsan ajavan saman asian.