Luetellaan ammatteja ja noin suunnilleen kk palkkoja!!!
Minä ainakin haluaisin tietää paljon lentoemäntä tienaa,ja koulunkäyntiavustaja.
Kommentit (29)
Koulutus toiselta alalta ja akateeminen.
sama työ ala-asteella noin 2400 bruttona, vuosien kokemuksella.
Joskus vähän enemmän, jos tulee ylettömän pitkiä päiviä. Palkka tulee kolmesta lapsesta.
Päivät pitkiä ja vastuu toisten lapsista. Tota täytyy ihan oikeesti tykätä tehdä, että viitsii.
Samoin olen ihmeissäni koulunkäyntiavustajan hyvästä palkasta verrattuna esim. AMK sairaanhoitajaan ja toimintaterapeuttiin. En tietenkään ole heidän palkkaansa alentamassa, mutta luulin olevan paljon huonompi.
Brutto 1370 täys lapsimäärä, 1 ikälisä.
Ikälisät ja palkkaluokat valtiolla historiaa, nyt maksetaan osaamisen ja tehtävän perusteella.
Pätevän opettajan palkka on vähintään 2300 euroa täysillä tunneilla.
Itse yläkoulun opettaja, palkka vaihtelee vuosittain. Mun ikälisillä vähintään 2800, mutta on ollut välillä 3500 myös.
41:lle anteeksipyyntö, teet hienoa työtä alipalkattuna
mutta 29 väitti olevansa pätevä. Voi olla tietty tuo luku oikein, jos on nettopalkka.
n. 1400 euroa brutto täydellä lapsiryhmällä + kustannuskorvaukset 300-400 euroa/kk.
Surkea palkka joo, varsinkin vastuuseen nähden, mutta onneksi pidän työstäni ihan aidosti.
Vierailija:
julkisella puolella 1950E
Anestesiahoitajana leikkaussalissa. Päivätyö, viikonloput vapaat eli ei lisiä.
on 2950E/kk. Lisät päälle. Kuukaudessa palkka yhteensä n. 3700E.
tulonhankkimiskulut yms. vaihtelevat kovasti eri ihmisillä)
peruspalkka 2353e, siihen ikälisät, ylitunnit ja koulunjohtoryhmäkorvaus yht. 2900e brutto