Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvaa kuppikokoni! Rinta 95cm, vyötärö 80 cm.

Vierailija
11.06.2007 |

tuli vain mieleen tuosta toisesta viestistä, voiko tuota arvioida noin.

Jos tarvitsee lisätietoja, niin olen 176 cm pitkä ja painan 65 kg. Lantion ympärys on 99cm

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivikauppiaan mukaan kuppikokoni on E70.

Koska tuo koko on vaikeasti saatavissa, niin itse kun ostan, niin otan D75.

Aika jännä, ettei mitoista voi päätellä mitään.

Vierailija
2/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että minulla on rinnan ympärys aina ollut samoissa. Mutta silti ennen lapsia kuppikokoni oli C75 .... Muoto ratkaisee?

en minä tiedä, miten tuo kuppikoko mitataan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta on, että päivttäin kuulen, kuinka hoikka olen... Minulla on leveät hartiat, eli se hämää.

Vierailija
4/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei 70-senttinen menisi ympärillesi. 70 on liivissäsi rinnanlausmitta, ja jos vyötärö on 85, niin mitäs siinä tapahtuu, jos ei kaventumista.

Vierailija
5/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin lasten jäljiltä on maha sen verran pömppö, että rintsikan ympärys on pienempi kuin vyötärönympärys.

Vierailija
6/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö 80, rinnanalus 80, rinnanympärys näillä liiveillä 96.

KÄvin muuten eilen ostamassa bikinit funky ladysta. Koko on DD70. Ja huolellisesti katsoin,ettei makkarat pursua. Eivätkä pursua.

ap

Vierailija
7/7 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole muuten koskaan tuota ajatellut. Ostan aina asiantuntevalta myyjältä rintsikat, ja he aina korostavat, että liivien pitää olla napakat. '

Eilenkin yhdessä mallissa makkarat pursusivat, ja huomautin siitä. Myyjä totesi, että no, ehkä sen ei tarvi niin napakka olla kun on bikineistä kyse.

Koska olen " hankalan" mallinen, niin en koskaan edes löydä liivejä lindeksiltä vaikka haluaisinkin. Ehkä kyse on valmistajien materiaalin laadusta, käyttämästä joustosta tms? Chantelle on aivan ihana merkki. Istuu päällä kuin toinen iho.