Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AURINKORASVASTA

11.06.2007 |

hei

kysymys kuuluu, että olen kuullut jostakin että aurinkorasvaa ei pitäisi käyttää alle 1.v lapselle,...vaan hänet suojataan vaatteilla ja varjossa. Onko kellää tietoa? miten itse olette toimineet?

t. nelli

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytettäisi lainkaan aurinkorasvaa. Kaikista parhain suoja on tietenkin varjo ja vaatteet, mutta ainakin omien lasten osalta olen huomannut, että pakko sitä on rasvaakin käyttää. Itse olen käyttänyt esikoisellani sekä nyt 11-kuisella tytölläni aurinkorasvaa, jonka suoja perustuu fysikaaliseen suojaan ei kemialliseen. Tällaisia rasvoja myyvät apteekit.

Vierailija
2/3 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eucerin-merkkistä aurinkorasvaa. se on fysikaalisesti suojattua. meidän beibi on 11kk en sit tiedä miten pienille saa laittaa. vaatteilla yritän pääasiassa suojata, mutta kai tuo rasva on parempi kuin että palaisi?! kaupan rasvoja ei vissiin suositella vauvoille mutta vieraile apteekissa, ne kyllä neuvovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eucerin-merkkistä aurinkorasvaa. se on fysikaalisesti suojattua. meidän beibi on 11kk en sit tiedä miten pienille saa laittaa. vaatteilla yritän pääasiassa suojata, mutta kai tuo rasva on parempi kuin että palaisi?! kaupan rasvoja ei vissiin suositella vauvoille mutta vieraile apteekissa, ne kyllä neuvovat.