Kehtaisitko käyttää shortseja, jos sinulla olisi tosi lihavat ja selluliittiset jalat?
Kommentit (7)
On sitten muiden ongelma, jos ne voi pahoin tai saa siitä ahdistuskohtauksia. Ei ole minun hommani miellyttää kaikkia muita.
Kesällä on kiva olla shortseissa. En sitä iloa haluaisi itseltäni ottaa pois.
Itselläni on ollut pahan näköinen ihosairaus myös kasvoissa, jota ei voinut peittää. Ei ollut varaa valita näkeekö sen joku vai ei. En usko, että selluliittiset lihavat jalat näyttäisi sen pahemmilta. Joten jos kasvojeni kanssa pystyi kulkemaan, miksi en sitten jalkojen kanssa pystyisi. Niihin kukaan kiinnittää vähemmän huomiotakin kuin kasvoihin.
Vaikka ylipainoa ei olekaan, niin selluliittia löytyy reisistä. Ei lähde mihinkään runsaasta kuntoilusta ja terveellisestä ruokavaliosta huolimatta. Jos reiteni jotakuta häiritsevät, niin sille ei voi mitään.
Olen iloinen, että pystyn kävelemään. Toisin kuin eräät ystäväni, joista toinen istuu pöyrätuolissa ja toinen kävelee sauvojen avulla. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin selluliitti.
Kehtaan olla vaikka selluliittia ja läskiä löytyy.
onneks oon aika hoikka ja sileäihoinen.
siitä pitää nauttia täysillä nyt vielä kun voi, vanhana on sit kurttunen ja sit sääret piiloon, mut ei vielä, ei ihan vielä :)