Lue keskustelun säännöt.
Valkeat pilkut itseruskettavan jäljiltä?!
10.06.2007 |
Mitäköhän tämä oikein on? Laitoin eilen illalla Doven Summer Glow voidetta jalkoihin, ja nyt jalat näyttävät hieman likaisilta, mutta mikä pahinta, niissä on paljon valkeita pilkkuja, ihan kuin joku pigmenttihäiriö. Onko kellään ollut vastaavaa? Albiinonko tämä voide minusta tekee, vaikka piti kauniisti päivettyä??? Uskallanko vielä laittaa rasvaa ja katsoa, mitä tapahtuu, vai olisiko parasta lopettaa kokeilu tähän?
Kommentit (2)
Ja varsinkin jos tietää,että oma iho on kuiva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minusta tuntuu, että rasva meni sinne, minne pitikin. Laikut ovat pikkurillin pään kokoisia pisteitä, joita on paljon vierivieressä, eli kyse ei ole suuremmista, ilman voidetta jääneistä laikuista. Minulla on kyllä hiukan kuiva ja muutenkin epätasaisen värinen iho, joten jospa minä en voi käyttää edes noin kevyttä voidetta. Harmittaa, kun en auringossakaan rusketu ikinä =o(.
Kerran makasin mökkilomalla viikon kamalassa paahteessa, ja onnistuin saamaan pienen päivetyksen aikaiseksi, ja olin niin ylpeä siitä. Kotiin palattuamme appiukko ja anoppi ihmettelivät, olemmeko olleet koko viikon sisällä, kun olimme niin valkeita *yhyy*!