Ideoita pieniksi liikelahjoiksi???
Pitäisi siis firmalle hommata jotain kivaa pientä annettavaksi vieraille, mutta mitä se olisi. Ei kiitos mitään avaimenperiä, kyniä, kirkeenaukasijoita, magneetteja, pinssejä, heijastimia jne!! Vaan jotain uutta ja kivaa!!
Kommentit (7)
Grillausjutut, ikkunaraappa, pysäköintikiekko, kangaskassi (pienellä logolla!). Ei nyt tule muuta mieleen. Yleensäkin käyttötavarat minusta hyviä.
Moi,
mikä tahansa käyttöesine on mun mielestä hankala. Me ollaan annettu viinipulloja tai sitten vaikka leffalippuja. Jos summa olisi vaikka 15 euroa, niin sitten vaikka kukkakaupan lahjakortti.
kaikki nää taskulamput, grillikintaat jne. ovat hiukan sellaista rihkamaa, joka menee mulla ainakin kierrätykseen aika nopeasti.
siinä on paljonkin kaikkea kivaa alle kympillä. esim terätermospulloja ja mukeja, grillisetti, kylmälaukku, puutarhasetti, erilaisa eväsrasioita. On tullut meille sellaisen firman kautta kuin Marin Sport Oy. Googlaa se ja pyydä esite!
Meillä toki eri hintaisia lahjoja, mutta nyt haussa ihan sellaiset joita annetaan kun esim yritykseemme tulee virailulle joukkio (ei niinkään mitään kumppanuuslahjoja). Olen miettinyt jotain Seccon tuotteita tai Marimekon lasinalusia, mutta aika paljon käytettyjä nekin ovat.
ap
missa mukava tarina ja arvot taustalla. itse valitsimme globe hopelta.
Olen saanut kerran puisen hyvän leikkuulaudan, ja se on ollut tosi hyvä ja edelleenkin vuosien jälkeen käytössä. Keittiötyövälineistä voisi löytyä paljon kivaa. Periukot, jotka eivät keittiössä kokkaile, voisivat lahjoittaa ne sitten vaikka vaimoilleen.