Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita pieniksi liikelahjoiksi???

Vierailija
07.06.2007 |

Pitäisi siis firmalle hommata jotain kivaa pientä annettavaksi vieraille, mutta mitä se olisi. Ei kiitos mitään avaimenperiä, kyniä, kirkeenaukasijoita, magneetteja, pinssejä, heijastimia jne!! Vaan jotain uutta ja kivaa!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kerran puisen hyvän leikkuulaudan, ja se on ollut tosi hyvä ja edelleenkin vuosien jälkeen käytössä. Keittiötyövälineistä voisi löytyä paljon kivaa. Periukot, jotka eivät keittiössä kokkaile, voisivat lahjoittaa ne sitten vaikka vaimoilleen.

Vierailija
2/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillausjutut, ikkunaraappa, pysäköintikiekko, kangaskassi (pienellä logolla!). Ei nyt tule muuta mieleen. Yleensäkin käyttötavarat minusta hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

mikä tahansa käyttöesine on mun mielestä hankala. Me ollaan annettu viinipulloja tai sitten vaikka leffalippuja. Jos summa olisi vaikka 15 euroa, niin sitten vaikka kukkakaupan lahjakortti.

kaikki nää taskulamput, grillikintaat jne. ovat hiukan sellaista rihkamaa, joka menee mulla ainakin kierrätykseen aika nopeasti.

Vierailija
4/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on paljonkin kaikkea kivaa alle kympillä. esim terätermospulloja ja mukeja, grillisetti, kylmälaukku, puutarhasetti, erilaisa eväsrasioita. On tullut meille sellaisen firman kautta kuin Marin Sport Oy. Googlaa se ja pyydä esite!

Vierailija
5/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toki eri hintaisia lahjoja, mutta nyt haussa ihan sellaiset joita annetaan kun esim yritykseemme tulee virailulle joukkio (ei niinkään mitään kumppanuuslahjoja). Olen miettinyt jotain Seccon tuotteita tai Marimekon lasinalusia, mutta aika paljon käytettyjä nekin ovat.

ap

Vierailija
6/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missa mukava tarina ja arvot taustalla. itse valitsimme globe hopelta.

Vierailija
7/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kiva esine.