Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta, kuinka pitkään r.testi näyttää selkeää plussaa alkaneen keskenmenon jälkeen?

07.06.2007 |

Mulla alkoi tuhruttaa rv 5+3 ja niukka vuoto jatkui 6+2 asti.

Testasin siis ylläriluomuplussaa (kp 29/27) pregent stick näytti tummaa selkeää plussaa, samoin toinen testi 2pvää myöhemmin.

Vuodon/tuhrun alettua myös raskausoireet hävisivät joten uskon

että keskenmeno on/oli kyseessä. 4pvää vuodon alettua Pregent

stick näytti edelleen tummaa plussaa (tummempi kuin testiviiva).

Nyt aattelin tehdä vielä yhen testin ja kokeilla onko viiva haalistunut, Onko kokemusta voikohan keskeytyneessä keskenmenossa testi näyttää vielä yhtä tummaa viivaa vaikka olisi jo reilu viikko keskenmenon alkamisesta?

Ja onko kokemusta vuodon pituudesta/runsaudesta. Mulla vuoto niukkaa, mietin onkohan ' kaikki' tullut pois...

Mulla kyseessä 5s keskenmeno, edellinen maaliskuussa rv 6.

Suureksi onneksemme meillä on kuitenkin pitkän lapsettomuuden jälkeen ihana 2-vuotias tytöntyllerö:0)

Parempaa onnea raskauksiinne!

Ja kiitos kommenteista etukäteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin ultraan jo oman " mielenterveytesikin" kannalta. Ja tuo niukka vuotohan voi olla täysin normaaliakin. Mulla keskenmenot olleet sellaisia tulvia, että epäselvyyttä ei ole ollut, paitsi kohdunulkoisessa, jossa tulva menikin sitten suoraan vatsaonteloon.

Paha lähteä sanomaan, mutta käsitän miten hämmentävä tilanne sulla on. Ja ihmettelen tuota tummaa viivaa sun testeissä edelleen... hmmm... lekurille menisin.

Jaksuja anyway:) ja toivotaan silti parasta niinhän?

-Hepuna

Vierailija
2/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenossa sen pitäis kai tippua suunnilleen samaa vauhtia (tai nopeammin) kuin raskauden edetessä nousee. Mulla verikokeella tutkittiin yksi km viikon välein, kun se oli alkanut oli parin tonnin luokkaa, siitä viikon päästä vielä selvästi plussalla ja kahden viikon päästä keskenmenosta alle 5 eli nega.

Käy verikokeessa tai vielä mieluummin ultrassa. Tuhruttelu ja pikkuvuoto ei välttämättä tarkoita vielä mitään, ei myöskään raskausoireiden väheneminen. Mulla esim. kaikissa keskareissa (neljä) on ollut jonkin verran oireita vielä senkin jälkeen kun kohtu on jo todettu tyhjäksi. Toisaalta joillain käy niin että kun kroppa " tottuu" raskaana oloon, oireet vähenee.

Toivottavasti kaikki onkin kunnossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mietin just että viikon päästä tulisi aika jolloin seuraavat

menkat alkais, jos ei tuu kunnon ' tulvaa' niin käyn sitte

ultrassa. En jaksa uskoa että siellä jotain elävää enää on

kun noi oireet nii äkkiä hävisivät. Se ois kyllä täysi yllätys.

Pitänee tehdä testi viikon päästä niin luulis hcg:n jo laskeneen siihen mennessä.

Vierailija
4/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sanottiin et keskenmenosta 5 vkon päästä vasta kantsii tehdä raskaustesti niin antaa luotettavan tuloksen...eli elimistö tavallaan keskenmenon jälk vielä raskaana kuukauden ainakin,ennenkö tajuaa että tullut pois,näin vastasi ylilääkäri minulle kun kysyin..sain keskenmenon 10 vkol

Vierailija
5/5 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on keskenmenoja ollut 6 ja mukana alkuvaiheen sekä keskeytynytkm rv11. ja kyllä kaikissa on vuoto ollut aikamoista. keskeytyneet keskenmenot ovat tyypillisiä ekan kolmanneksen loppupuolella. ja alussa tapahtuvan keskenmenon jälkeen yleensä hormonitasot nollautuvat nopsasti- siis testi näyttää haaleaa vuodon loputtua. eikä ole kyllä ikuna tummaa viivaa tullut km jälkeen.

on nimittäin todella omituinen juttu jos tummaa viivaa saat vaikka km olisi ollut.

sen sijaan minulla on kokemusta myös onnistuneesta raskaudesta, jossa vuosin jonkin verran- ei ihan menkkatyyliin, mutta viikon ajan kuitenkin. ja kesti raskaus kyllä syntymään asti ;-)

sinuna pyytäisin lääkäriltä ultraa/veritesti- sulla on jo sellaset viikot että ultrassa jokin näkyis.

toivotaan parasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi