Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kuuluuko" teistä seurustelun alussa varsinkin viettää yöt yhdessä, aina kuin mahdollista?

Vierailija
19.05.2008 |

Ehkä mä oon sitten outo mutta haluaisin nukkua joka yö miesystäväni vieressä, kun se on vain suinkin mahdollista. Ei asuta yhdessä ja puoli vuotta seurusteltu vakavasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä estää nukkumasta yhdessä?

Vierailija
2/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nukkua omissa kodeissa.

Vierailija
4/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seurustellaan ja asutaan erillään, ei ole mitään sääntöä siitä kuinka usein nukutaan yöt yhdessä. Ehkä toinen nukkuu paremmin, kun oma kulta ei ole vieressä. Välillä on mukava nukkua yksin. Ei siinä sen ihmeempää.

Mitä tarkoitat sillä, että seurusteette vakavasti? Ehdit nukkua hänen vierellään stten jos muutatte samaan osoitteeseen, jos hän vaikka kosii vielä joskus.

Vierailija
5/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erillisiä koteja, jos kuitenkin käytännössä koko ajan bunkkaatte jomman kumman luona? Musta on ihan luontevaa, että alkuvaiheessa pidetään tarkoituksella vähän enemmän omaa elämää. Voi myös olla, että vaikka miehesi on rakastunut ja tosissaan, hänelle vain tiivis yhdessäolo ei ole niin tärkeää kuin sinulle, vaan tykkää olla itsekseenkin.

Vierailija
6/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkikasvuakin. Eikä minun erosta ole kuin vuosi, en halua kuitenkaan tehdä hätiköityjä päätöksiä vaikka miestä rakastankin ja tahdon olla paljon yhdessä. Ap

Vierailija
7/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin alettiin aika pian viettää kaikki yöt yhdessä, vaikka oli lapsiakin (minulla).

Vierailija
8/8 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olleet niitä terveemmällä pohjalla olleita. Asiaa ehkä muuttaa se, että teillä on lapsia, mutta kyllähän molempien pitäis olla tuosta asiasta samaa mieltä. Ehkä mies ei ole niin vakavissaan kuin sinä?