Minä urheilen paljon mutta syön myös herkkuja paljon??!! Mitä järkeä?
Miten ihmeessä pääsisin näistä herkuista eroon? ' sallin' itselleni namia tai palan kakkua, jos olen sinä päivänä käynyt esim. spinningissä- eli kaikki on ihan niinku plusmiinusnolla. Kroppa on suht kiinteä ja olen fyysisesti kunnossa, mutta laihtua pitäisi viitisen kiloa.
Tällä tavalla se ei onnistu!!
Voisko joku antaa jotakin vinkkiä tms, millä eroon nameista, jädestä jne? Ihan hurjia määriä en syö, mutta silti. En tietenkään pääse vahingossakaan laihtumaan.
Tässä mun tän viikon ' noin' saldoa:
maanantaina kova Army-jumppa- illalla 2 omppusiideriä ja pikkupussi aakkosia
tiistaina suklaavanukas ja pari keksiä
keskiviikkona sulkapalloa 1h- illalla jäätelöä
torstaina crossing-tunti- illalla mäkkärissä salaatti+ranskalaisia, pala marjatorttua
perjantaina marjatorttua, pieni salmiakkipussi, olut
lauantaina sali- lakua ja varmaan tulee syötyä ties mitä vielä...
kiitti:(
Kommentit (5)
Kerran viikossa (joskus parikin..) vietän herkuttelupäivää, jolloin saa syödä ihan mitä haluaa ja miten paljon tahansa. Namipäivä on ihana viikon piristys, jota odotan innolla, mutta jonka jälkeen ei todellakaan tee mieli mitään muuta kuin terveellistä ruokaa pieninä annoksina seuraavat kuusi päivää.. Minulla on kaksi pientä lasta, joten en ehdi urheilla niin paljon kuin haluaisin, vain pari treeniä viikossa, mutta tällä systeemillä olen saanut kaikki raskauden aikana keräämäni kilot ja vielä viisi ylimääräistä tiputettua. Imetyskin tietenkin edistää painon tippumista eli sitten kun en enää imetä, pitänee ottaa vähän tiukempi linja, mutta toistaiseksi syön tosiaan yhtenä päivänä viikossa ihan mitä haluan ja paino tippuu!
Ole tiukkana ja lupaa itsellesi vain yhtenä päivänä herkkuja. Karkkipäivä ei tietenkään tarkoita mitään porsastelua, mutta luvallista ja kohtuullista herkuttelua.
Edelleenkin on herkkupäiviä muutama viikossa, mutta eipähän tule huonoa omaatuntoa jokaisesta syödystä herkusta kun syö vain niinä päivinä kun on itselleen antanut luvan.
kun menet kauppaan, ostat karkkipussin sijaan omenan jne. Käyt harvemmin kaupassa, osta parin-kolmen päivän ruokatarpeet kerralla, niin kaupassa ei tule ravattua joka päivä, eikä herkkuja lähde mukaan joka päiväksi - tuo herkuttelupäivä kuulostaa hyvältä.
Itse en tykkää karkeista, joten en osaa neuvoa, miten pääsisi sokerinhimosta eroon. Tee karkkilakko: kun olet ollut viikon ilman karkkia, niin ostat jotain kivaa (ei karkkia) itsellesi =)
Aerobicia, spinningiä ja crossingia yht. 4 kertaa viikossa, silti ei paino putoa grammaakaan! Pudotettavaaolisi 5-10 kiloa, jotta olisin tyytyväinen. Onneksi ei paino kuitenkaan myöskään nouse, mitä muuten tällä herkuttelulla kävisi..
Mutta ei vaan saa otettua niskasta kiinni, että sais muutaman kilon pois..