Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesitte aivan satavarmasti, että on aika erota? Vai tiesittekö?

Vierailija
09.10.2026 |

Kysymys otsikossa. Milloin voi olla  aivan varma,  että ero on ainoa oikea ratkaisu? Itse olen tehnyt tätä puntarointia jo 2-3 vuotta. Avioliittoa takana melkein 30 vuotta. Ei alkoholismia eikä väkivaltaa, vaan emotionaalinen etäisyys, yhteisten kiinnostuksen kohteiden ja juttelun aiheiden puute, yleinen "kylmyys" varsinkin miehen puolelta. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tainnut tulla sellaista ahaa-elämystä. Tiesin jo varmaan lähes pari vuotta ennen eroa että suhde ei kestä mutta en vaan jaksanut alkaa järjestämään muuttoa yms. Silloisella miehellä oli samoja ajatuksia. 

Vierailija
2/3 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eroa mietin pari vuotta. Tuona aikana avioliitto meni vain surkeammaksi. Ex-mies teki selväksi ettei seurani kiinnostanut. Iva ja kylmyys oli päivittäistä. Tein eropäätöksen ja samaan aikaan ihana mies lähestyi minua. Tuo miehen lähestyminen varmisti päätökseni. Päivääkään en ole katunut. Erosta on jo vuosia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä vaiheessa, kun silloinen puolisoni alkoi viettää uuden naisensa kanssa enemmän aikaa kuin kotona. Toivon tietty että olisin tehnyt päätöksen jo vaikka viisi vuotta aikaisemmin, kun ketään uutta ei (ehkä) ollut vielä kuvioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan