Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:n tiedot: Yli 50 ilmoitusta kansanedustajien koteihin tunkeutumisista – kulisseissa epäillään tiettyjä asioita

Vierailija
08.10.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012326946.html

Onkohan tapahtunut jotakin selvempiäkin merkkejä kuin tuo vessan vetämättä jättäminen tai avoin ovi. Mietin vaan, etten itse pystyisi varmaankaan olemaan 100% varma etten vaan itse olisi ollut niin hajamielinen, että vesda olisi jäänyt vetämättä, vaikka ihmetystä asia minussa tietysti herättäisikin. Takaovikin on joskus ollut yllättäen auki töistä tullessa. Tai joku ikkuna, josta en muista edes avanneeni sitä. Mutta ehkä minä olen vain vähän liian hajamielinen. Eniten ihmettelin kun löysin kerran puhelimesta olohuoneessani otetun kuvan jossa oli minulle tuntematon mieshahmo sen verran nopeassa liikkeessä että hahmo jäi epäselväksi ja tunnistamattomaksi. Se mikä oli putoa, oli se, ettei meillä kyllä sellaisissa vaatteissa ollutta ihmistä ole koskaan käynyt. Tämä on ainoa "outous"mitä en ole vielä pystynyt itselleni selittämään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kansanedustaja yrittää nyt kalastella ääniä ennen eduskuntavaaleja.

Vierailija
2/3 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulisseissa epäillään, että monella kansanedustajalla on levy ruvennut pykimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tietenkään ole mitään kameravalvontaa tai älylukkoa, joka kertoo kenen avaimella asunnossa on käyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi