Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anselmille toinen nimi!

01.06.2007 |

Joskus kysyin aiemmin ehdotuksia Aapeli Ension veljelle. Nyt on selvinnyt, että vauva on poika ja nyt vähän ennen syntymää ollaan päädytty Anselmi nimeen (Oma suosikki olisi edelleen ollut Akseli Samuel, mutta mies ei ole Akseli nimelle lämmennyt).

mutta mikä tuohon Anselmiin toiseksi nimeksi (lapselle tulee vain kaksi nimeä)?? Omat ideat on jo loppuun kulutettu ja päässä soi vaan samat vaihtoehdot. Joten apu olisi tarpeen.

Itse tykkäisin tuosta Samuel nimestä, se kun olisi vielä mieheni nimen kantamuoto ja sitten molemmat pojat perisi jotain isältä. Mutta sopiiko se Anselmin kanssa ollenkaan?

Otavakin olisi minusta kiva, mies ei vielä ole lämmennyt sille.

Sukunimi on tavallinen -nen loppuinen suomalainen sukunimi, ei kuitenkaan älyttömän yleinen. Alkaa P-kirjaimella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään Otavasta ihan hurjasti, mutta minkäs miehille voi...

mutta kun tykkään ehdotella, niin saat nyt pari kaupantekijäisiksi :o)

Akusti

Aleksanteri

Isaskar (oma lempparini, outo mutta ihana!)

Kasperi

Sammeli

Paavali

2/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama ehdotus kuitenkin:

Anselmi Eevert

Anselmi Oliver

Anselmi Ossian

Anselmi Armas

Anselmi Eliel

Anselmi Elias

Anselmi Iisak

Anselmi Emerik

Anselmi Topias

Anselmi Tapio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Anselmi Samuel kelpaisi miehellekin. Ja tosiaan iso plussa olisi, jos molemmat pojat perisi jotain isän nimestä.

Anselmi Eevert

Anselmi Oliver

Anselmi Ossian

Anselmi Armas --> Tätä muuten on kovasti ehdottanut 7v isosisko tulevalle pikkuveljelle. Minä yritin jo Aapelin etunimeksi Armasta, mutta ei miehelle käynyt (olisi paljon helpompi päättää nimi ilman miestä ;))

Anselmi Eliel

Anselmi Elias --> Tästä tykkäisi kovasti, mutta Elias nimi on siskoni pojalla käytössä

Anselmi Iisak

Anselmi Emerik

Anselmi Topias --> Tästä tykkään kanssa kovasti!

Anselmi Tapio

Vierailija
4/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään Otavasta ihan hurjasti, mutta minkäs miehille voi...

Niinpä. Tosin miehen mielestä minä olen hankala nimien suhteen, kun en kaikki ehdotuksia hyväksy!!

Akusti --> Tätä mies on ehdottanut. Itse vaan vierastan sitä että molemmat nimet alkaa samalla kirjaimella. Akusti on kyllä alkuperäisen listan yksi nimiehdotuksista ihan etunimeksikin, joten ei mitenkään huono!

Aleksanteri --> Tätä mies ehdotti etunimeksi, on minusta liian " hieno" tai jotain.

Isaskar (oma lempparini, outo mutta ihana!) --> Tätä en ennen ollut kuullukaan!

Kasperi --> Tämäkin on kiva

Sammeli --> outo...

Paavali --> Liian raamatullinen (tiedän kyllä että myös Aapeli ja Samuel on raamatusta!)

Vierailija
5/5 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita:

Anselmi Eemil

Anselmi Nikanor

Anselmi Aleksander