Miksi miehille on niin tärkeää sanoa pituutensa?
Itseä ei kiinnosta pätkääkään mitä se pituus on sentteinä. Kyllä minä kykenen ihan silmillä määrittelemään miehen pituuden. Sen tarkempaa määritystä en kaipaa.
Kommentit (6)
Koska suurimalle osalle naisista se on tärkeää, alle 185cm miehille ei naiset puhu.
Eipä sitä ole kukaan kysynyt niin en ole sanonut.
M53
Vierailija kirjoitti:
Koska suurimalle osalle naisista se on tärkeää, alle 185cm miehille ei naiset puhu.
Niinhän sinä luulet.
Mitäpä tuolla oikeasti on väljä kun pituurajoitteisena meiehnä (alle 166 cm) olen kuitenkin aina vääränmittainen ja kuinka minut voidaan ohittaa huonoitsetuntoisena luuserina ennenkuin sanon ensimmäsitlään sanaa. En kyllä itsekään ymmärrä miehiä, jotka valehetelavat pituutensa kuin kertoakseen, kuinka arka ja herkkä asia heidän oma pituutensa heille on. Vaikka ei se toki mieltäkään erityisesti nosta kun tivataan, että olenko varastettu vai muutoin vain synnäriltä itseäni pidemmille vanhemmille annettu "väärä lapsi" ja tai ennakkoluulot ja oletukset siitä, että fyysinen mittani viittaisi suotraa siihen, että psyykksiesyikin olen jäänyt huomattavan vajaaksi
Miten määritelet, jos et vielä ole nähnyt kyseistä miestä
Eipä kyllä ole mulle mitenkään tärkeää, mutta jostain syystä naiset haluavat lähes aina tietää pituuden.