Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, nyt meni jo toinen juhannus vituiksi!!

Vierailija
31.05.2007 |

Miksi ihmiset pitävät häänsä jussina? Minulla olisi silloin muutakin tekemistä! Sitten suututaan kun ei mennä! Voi v***

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen verran hölmön kuvan itsestäsi tällä aloituksella

Vierailija
2/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle juhannuksessa ei ole mitään erikoista, tavallinen viikonloppu jonka olen kahdeksana viime vuonna viettänyt töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häihin ole pakko mennä, ilmoitat vai, että et pääse!

Minä en kyllä ole ikinä tajunnu mikä juhannuksen tarkoitus on? Mitä sellaista voi tehdä juhannuksena mitä muulloin ei voi?

Vierailija
4/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en kyllä ole ikinä tajunnu mikä juhannuksen tarkoitus on? Mitä sellaista voi tehdä juhannuksena mitä muulloin ei voi?

Vierailija
5/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No juhannuksena voi kontata julkisesti yrjöt rinnuksilla, eikä kukaan ihmettele.

Minusta olis ihanaa, jos jollain olis juhannuksena häät, ni ei tarttis tehdä suunnitelmia. vaan vois mennä valmiisiin juhliin!

Vierailija
6/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juhannus on mun ja miehen tärkein kahdenkeskinen " juhla" koko vuodesta.

Eihän kukaan mene jouluaattonakaan naimisiin...

Vierailija
7/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen se on ainut pidempi viikonloppu minulle ja haluan viettää sen mökilläni, jonne olen jo kutsunut vieraita. Kolmanneksi, kerroinkin jo, hääpari suuttuu jos en mene!

ap

Vierailija
8/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, jätä vaan häät väliin ja mee mökille. hääpari ottaa tietoisen riskin jos järjestää häät juhannukseksi. jos sitten suuttuvat poisjäännistä niin anna suuttua.

Vierailija
9/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on oikeus pitää juhlansa koska haluavat, mutta kutsutuilla on myös aina oikeus kieltäytyä kutsusta. Varsinkin kun se tulee näin viimetipassa ja päivälle, joksi monilla on muita suunnitelmia. Juhannuksena tai jouluaattona saa kaikin mokomin mennä naimisiin, mutta vieraskatoon on syytä silloin varautua. Sinä olet jo kutsunut ihmisiä kyllän juhannukseksi ja se on täysin riittävä syy olla menemättä häihin. Yleensäkään myöhemmin ilmenneet tapahtumat eivät saisi aiheuttaa aiemmin sovittujen kutsujen tai kutsuille menojen perumista kuin aivan äärimääisissä tilanteissa. Jos häät eivät ole omasi, sinun ei todellakaan tarvitse mennä. Jos ne ovat sisaresi, veljesi, äitisi, isäsi tai miehesi sisaren tai veljen tai äidin tai isän, voisi menoa vielä harkita, mutta muuten ei.

Vierailija
10/17 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna häitä järjestävien pahastua, jos oma juhannus tuntuu tärkeämmältä. Laita asiat järjestykseen. Oma paha mieli vai hääparin paha mieli, kumpi on tärkeämpi välttää. Ellei sitten ole kyse sinun tai miehesi sisaruksista/vanhemmista. Silloin ehdottomasti menette häihin ettekä urputa yhtään!!!

Vierailija
11/17 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap aika itsekkäältä, jos oma juhannuksenviettosi on tärkeämpää kuin hyvien ystävien suuri päivä.

Vierailija
12/17 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo ap:lle kiukkua aiheuttanut hääpari vielä naimisissa?

Vierailija
13/17 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan mennä sinne häihin normaalien juhannussuunnitelmiesi mukaan toimien, eli grillailet vaan siellä hääpaikan pihassa ja juopottelet.

Vierailija
14/17 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
15/17 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks

Vierailija