Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko (alku)raskausoireita kun luget käytössä?

30.05.2007 |

Moi!

Olen lukenut aika monen lugesteronin käyttäjän kommentteja, että luget peittää usein niin ovis kuin raskaus yms. oireetkin.

Ja ajattelinkin nyt kysäistä teiltä jo plussanneilta lugen käyttäjiltä, että mitenkä te koitte asian, eli tunsitteko mitään raskausoireita ennen plussausta kun teillä oli lugekuuri menossa?

Mä tässä mietin vain, että gyne sanoi mulle, että mikäli plussaan, tarvitsen varmasti lugeja tukemaan raskauden alkuvaihetta, mutta tässä vaiheessa ne on määrätty mulle vain pidentämään luteaalivaihetta. No, mutta jos käytän lugeja kp 17-26 ja sitten olekin plussautunut, mutta plussahan ei näy vielä tuossa vaiheessa, niin käykö mulle (+hedelmöityneelle munikselle) huonosti, jos keltarauhashormonin ottaminen lakkaakin heti kinnittymisen jälkeen? äääk, monimutkaista, mutta oispa kiva tietää. Mulla on nimittäin ollut muutama (alkuraskauden) keskenmeno, jotka ovat gynen mielestä johtuneet todennäköisesti keltarauhashormonin puutteesta, joten munasolu ei pysty kunnolla kiinnittymään (ns. kemiallinen raskaus).

Auttakaa/kommentoikaa te jotka tästä jotain tiedätte...

Kiitos!!!

t.hormonihäriöinen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei vielä kp 26 välttämättä ole mitään oireita, jos olet raskaana. Käskikö lääkärisi nimenomaan lopettaa syömisen kp 26? Minä kyllä sinuna popsisin niitä pidempään, vaikka kp 30 asti ja sitten testaisin - jos plussaa, niin soitto polille ja lugejen jatkaminen, jos miinusta, niin luget pois ja vuoto alkaa muutaman päivän sisällä... Joillakin vuoto tulee kyllä lugejen läpikin, jos siis eo ole raskaana. Mutta yhtäkaikki, luget ei ole mitenkään vaarallsia popsia pitempään, joten kandee kokeilla. Jos sulla on ollut alkuraskauden keskenmenoja, niin lugeja todellakin kannattaa jatkaa pitempään tai menee taas kesken.

Tsemppiä :)

Kuba

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme